خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت کاری داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان: با بیان اینکه طرح مطالعات فاضلاب شهر نورآباد از سال ۷۵ آغاز شده است افزود: عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد در سال ۹۱ آغاز شد که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: با بیان اینکه طرح مطالعات فاضلاب شهر نورآباد از سال ۷۵ آغاز شده است افزود: عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد در سال ۹۱ آغاز شد که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، مهدی اکبریان گفت: این اعتبار جهت اجرای شبکه توزیع، خطوط انتقال، ایستگاه پمپاز فاضلاب نورآباد و طرح تصفیه خانه فاضلاب هزینه شده که طرح‌های خطوط انتقال، ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسیده و شبکه توزیع نیز ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: در سه دهه گذشته بیش از۸۰ میلیارد ریال برای اصلاح سیستم فاضلاب در نورآباد هزینه شده است.

وی هدف از اجرای طرح‌های سیستم فاضلاب نورآباد را ساماندهی فاضلاب‌های خانگی و انتقال پساب‌های فاضلاب از رودخانه به خارج از شهر نورآباد عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه طرح مطالعات فاضلاب شهر نورآباد از سال ۷۵ آغاز شده است افزود: عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد در سال ۹۱ آغاز شد که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

اکبریان، علت رکود طرح تصفیه خانه فاضلاب نورآباد را مشکل تامین منابع مالی عنوان کرد و تصریح کرد: اجرای این طرح به تنهایی با تامین منابع مالی دولتی امکان پذیر نیست و باید روشهای جدیدی را برای تامین منابع مالی این طرح انجام دهیم.

این مسئول، ساخت مشارکتی این طرح را یکی از گزینه‌های ادامه ساخت این طرح عنوان کرد و بیان داشت: نزدیک به یک سال است که مطالعات مالی طرح را انجام داده‌ایم که به صورت فایناس طرح اجرا شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال ۹۲ بتوانیم طرح را مجددا آغاز کنیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید می‌توان یک مدول از تصفیه خانه شهر نورآباد را در پایان سال ۹۳ به بهره برداری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در طرح جدید کسی که بتواند منابع مالی طرح را تامین کند به عنوان پیمانکار طرح انتخاب می‌شود و در این روش برنده مناقصه هم به عنوان پیمانکار عمل می‌کند و در طرح نیز سرمایه گذاری می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز