خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان گفت:

مجموعه تفریحی، گردشگری ۱۴ معصوم، براساس خواست مردم به بام لرستان تغییر نام یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۹

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان گفت: نام مجتمع تحقیقاتی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری ۱۴ معصوم(ع) حاشیه شهر خرم آباد، براساس درخواست های مردمی به بام لرستان تغییر داده شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان لرستان گفت: نام مجتمع تحقیقاتی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری ۱۴ معصوم(ع) حاشیه شهر خرم آباد، براساس درخواست‌های مردمی به بام لرستان تغییر داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آبادرضا سپهروند در جمع خبرنگاران افزود: این مجتمع که یکی از ظرفیت‌های ویژه برای رشد و توسعه استان لرستان محسوب می‌شود، دارای بخش‌های مختلفی همچون مکان‌های تفریحی، باغ وحش، رصد خانه، مراکز علمی و تحقیقاتی در دست احداثاست.

وی تصریح کرد: وجود بخش‌های مختلف تفریحی، گردشگری و تحقیقاتی دراین مجموعه موجب ارائه نظرات مختلف و گسترده‌ای از سوی مردم ولایت مدار این استان به ویژه گروههای دانشگاهی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و دیگر اقشار مبنی بر لزوم تغییر نام این مجموعه متناسب با کارکرد‌ها و کاربری‌های آن شده است.

مشاور استاندار لرستان تاکید کرد: برهمین اساس و در راستای احترام و تکریم مردم و حسب دستور استاندار لرستان، کارگروهی تخصصی و کار‌شناسی برای بررسی موضوع و انتخاب نامی متناسب با مجتمع که دربرگیرنده خواسته‌های مردم و رفع دغدغه‌های مورد اشاره آنان باشد، تشکیل شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان اظهار کرد: این کارگروه با حضور نمایندگانی از دستگاههای مختلف فرهنگی، مذهبی، اجرایی و رسانه‌ای شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، شورای اسلامی شهر خرم آباد، دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، آموزش و پرورش استان، دانشگاه‌ها، اداره کل تبلیغات اسلامی و اصحاب رسانه استان تشکیل شد.

سپهروند افزود: در این کارگروه ضمن بررسی دقیق و کار‌شناسی موضوع و جوانب مختلف فرهنگی، اجتماعی آن، از میان ۶۷ نامی که برای این مجتمع پیشنهاد شده بود، عنوان ˈبام لرستانˈ از سوی اعضای برای این مجموعه به تصویب رسید.

وی گفت: با تصویب کارگروه، نام این مجتمع به مجتمع فرهنگی، گردشگری و تفریحی بام لرستان تغییر بافت و مراتب جهت اقدام لازم به دستگاههای متولی و مسئول دراین راستا اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز