خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت خرم آباد:

نهاد بسیج دانش آموزی لرستان در ایجاد پایگاه‌های علمی و ارتقا اخلاقی تلاش مضاعف داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۴

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: نهاد بسیج دانش آموزی نیز باید با فعالیت های بیشتر اقدامات موثری در راستای ایجاد پایگاههای علمی و ارتقا اخلاق و معنویت در میان دانش آموزان انجام دهد.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: نهاد بسیج دانش آموزی نیز باید با فعالیت‌های بیشتر اقدامات موثری در راستای ایجاد پایگاههای علمی و ارتقا اخلاق و معنویت در میان دانش آموزان انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در موضوع سیاست خارجی و نرمش قهرمانانه، نه یک هدف بلکه تاکتیک است و باید در این راستا و در تمام شرایط همچون سال‌های گذشته از ماهیت دشمن غافل نباشیم.
وی اظهار داشت: نرمش قهرمانانه به معنای نوعی مانور و انعطاف در سیاست خارجی به منظور تحقق راهبردهای معین با حفظ سه اصل حکمت، عزت و مصلحت است.
وی گفت: با تاسی از مقام عظمای ولایت ضمن حمایت از تحرک دیپلماسی دولت معتقد هستیم کشورباید با اعتماد بر استعدادهای درونی، ابتکارنیروی داخل، ابتکار و دانش بومی و تکیه بر ایمان و اتحاد مستحکم ملت به اهداف عالی دست یابد.
وی با اشاره به سالروز اعتراض امام راحل به قانون کاپیتولاسیون اضافه کرد: این اعتراض و در پی آن تبعید امام آغازی برای انقلاب بزرگ ایران بود.
امام جمعه موقت خرم آباد افزود: اصول، اهداف و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص کاپیتولاسیون و اعلام خطر ایشان در عصر امروز هم وجود دارد و همگان باید در امور مختلف به ویژه در امور سیاسی هوشیار باشند.
حجت الاسلام متقی نیا همچنین با اشاره به ۲۴ و ۲۵ ذی الحجه روز مباهله و روز تکریم خانواده گفت: پیام این دو روز برمحور تاسی از علی(ع) و فاطمه(س) است.
حجت الاسلام متقی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: این شهید بزرگوار نمادی از عزت و شرف ایران در دوران دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: نهاد بسیج دانش آموزی نیز باید با فعالیت‌های بیشتر اقدامات موثری در راستای ایجاد پایگاه‌های علمی و ارتقا اخلاق و معنویت در میان دانش آموزان انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز