خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی:

تعامل دولت جدید با مجلس و قوه قضایه بسیار ایده‌ال بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۵

قانون‌گرایی از دیگر ویژگی‌های دولت یازدهم است؛ دولت روحانی خود را ملزم به رعایت قانون دانسته و تاکنون با قوه مقننه و قضائیه نهایت همکاری را داشته است.

ایلنا: قانون‌گرایی از دیگر ویژگی‌های دولت یازدهم است؛ دولت روحانی خود را ملزم به رعایت قانون دانسته و تاکنون با قوه مقننه و قضائیه ‌‌نهایت همکاری را داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران لرستان با بیان این مطالب، گفت: دولت یازدهم با شعار اعتدال‌گرایی به حالت میانه‌روی، روی کار آمده و با انتخاب وزرا و کابینه با تجربه به این شعار عمل کرده است.

وی بیان کرد: بررسی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از وعده‌های دکتر روحانی به مردم فخیم ایران بود؛ رئیس جمهور به مردم قول دادند که ظرف ۱۰۰ روز وضعیت اقتصادی را بررسی و گزارش دهند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت جدید تا حدودی به بررسی وضعیت اقتصادی پرداخته، تصریح کرد: قانون‌گرایی از دیگر ویژگی‌های دولت یازدهم است؛ دولت روحانی خود را ملزم به رعایت قانون دانسته و تاکنون با قوه مقننه و قضائیه ‌‌نهایت همکاری را داشته است.

ملکشاهی با نقل سخنان دکتر روحانی مبنی بر اینکه عزت جمهوری اسلامی و ملت ایران در مذاکرات و مبادلات بین‌المللی باید حفظ شود، در خصوص پیام‌های کشورهای غربی به دولت یازدهم، متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز با مذاکرات سازنده و درست مخالفتی نداشته است؛ پیام‌های کشورهای غربی خیلی مهم نیست اما آنچه که باید مهم تلقی شود اتحاد سران و مسوولین کشور در بحثروابط بین‌الملل است.

وی با اشاره به تقابل مسوولیت‌های دولت و مردم، ادامه داد: دولت موظف به اجرایی کردن قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه اجرای صحیح قانون، رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و… از وظایف دولت است، یادآور شد: نمایندگان مجلس بر اجرای صحیح قانون توسط دولتمردان نظارت می‌کنند؛ سوال و استیضاح رئیس جمهور و وزرا، تذکر مجلس و نمایندگان و… از مسوولیت‌های مجلسی‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز