خبرگزاری کار ایران

از طرف رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صورت گرفت؛

امام جمعه خرم آباد به عنوان امام جمعه برتر مورد تقدیر قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۳

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور به عنوان امام جمعه موفق معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور به عنوان امام جمعه موفق معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین از امام جمعه خرم آباد به عنوان بر گزیده بخش بر‌ترین پایگاههای اطلاع رسانی ائمه جمعه کشور تقدیر و تندیس یادبود بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه کشور را به حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی تقدیم کرد.
در لوح تقدیر اهدایی به امام جمعه خرم آباد آمده است: حمد و سپاس بیکران محبوب مهربان را که از سر لطف، توفیق خدمت به عاشقان مصلی، این ناب‌ترین بندگان خدا را نصیبمان ساخت تا هر جمعه از مناره و منبر مصلا‌ها پیام فلاح و مهرورزی پیامبر رحمت را به گوش جان مردم برسانیم تا دریابند که: فاینما تولوآ فثم وجه الله.
بزرگوارا!‌‌ همان سان که بر حکیم بی‌همتا مستور نیست، ما نیز به قدر فهممان از خدمات خداپسندانه و بی‌شائبه و جد و جهد و جهادگونه فرهنگی، علمی و اجتماعی و شرعی شما در سنگر امامت جمعه مطلعیم.
اکنون که شما در بخش بر‌ترین پایگاههای اطلاع رسانی ائمه جمعه بنابر ارزیابی صورت گرفته انتخاب شده‌اید فرصت را مغتنم می‌شماریم و با تقدیم این لوح تقدیر از مساعی مومنانه و زحمات خالصانه و بی‌دریغتان در اعتلای نماز جمعه سپاسگزاری می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز