خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی نقش نظارتی رسانه‌ها در کاهش فساد اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۶۵۹

هم‌اندیشی نقش نظارتی رسانه‌ها در کاهش فساد اقتصادی، با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه، فعالان اقتصادی، مدیران دولتی، کارشناسان، صاحب‌نظران و دانشجویان از سوی روزنامه جهان اقتصاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هم‌اندیشی نقش نظارتی رسانه‌ها در کاهش فساد اقتصادی به مناسبت بیست و پنجمین سال انتشار روزنامه جهان اقتصاد برگزار می‌شود و در این همایش جمعی از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران اقتصادی حول محور فساد اقتصادی و جایگاه نظارتی رسانه‌ها در تقابل با این معضل طرح موضوع خواهند کرد.

دکتر فرشاد مؤمنی استاد دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر اسماعیل شجاعی استاد دانشگاه، دکتر حسن عابد جعفری وزیر بازرگانی دوران دفاع مقدس و حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیرمسؤل روزنامه جمهوری اسلامی برخی از سخنرانان این همایش هستند.

بنابراین گزارش این همایش با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران اقتصادی، ارباب جراید، اصحاب قلم، فعالان بخش خصوصی، مدیران دولتی و دانشجویان در محل تالار قلم مرکز همایش‌های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم از پیشکسوتان این رسانه در بخش‌های مختلف تهران و شهرستان قدردانی خواهد شد.

گفتنی است روزنامه جهان اقتصاد، اولین روزنامه اقتصادی است که در سال 1370 تأسیس شده و انتشار  منظم آن از 19 مردادماه آغاز شده‌است.

جهان اقتصاد اینک بیست و پنجمین سال فعالیت خود، را پشت سرمی‌گذارد و مفتخر است که ربع قرن در حوزه اقتصادی عهده‌دار وظیفه اطلاع رسانی بوده‌است.

بنابراین گزارش این همایش روز 19 مرداد ماه از ساعت 17 الی 20 در محل تالار قلم، مرکز همایش‌های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز