خبرگزاری کار ایران

جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان‌های البرز و تهران بیمه البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۱۳

جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان های تهران بیمه البرز به ریاست محسن پورکیانی مدیرعامل و با حضور مجید علی پناهی رئیس هیئت مدیره ،معاونان مدیرعامل و مدیران و روسای شعب این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پور کیانی در ابتدای جلسه با اشاره به پتانسیل اقتصادی استان تهران و جایگاه برند بیمه البرز و  توانگری و سابقه درخشان 61 ساله آن  ، هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی عملکرد 3 ماهه ابتدای سال 1399 شعب استان تهران و شناسایی فرصت ها و تهدید های پیش رو و طرح و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی شعب عنوان نمود و همه مدیران و روسای شعب را به همدلی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه برند بیمه البرز در مقطع کنونی فراخواند.

مدیرعامل بیمه البرز بر ارتباط نزدیکتر روسای شعب با نمایندگان و حمایت و پشتیبانی شعب از شبکه فروش در امر بازاریابی و ارتباط با مشتریان تاکید کرد و اظهار داشت : همانگونه که مدیریت های ستادی موظف به ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شعب هستند ، شعب نیز می بایست خدمات مناسب و به موقع به نمایندگان ارائه کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه البرز افزود : جلسات بررسی عملکرد شرکت هر 3 ماه با هدف رفع ایرادات و مشکلات احتمالی جهت تسریع و بهبود در ارائه خدمات به مشتریان و حفظ ارتقای جایگاه بیمه البرز ، برگزار خواهد شد.

.در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره ضمن تشکر از مدیر عامل و مدیران و روسای شرکت وضعیت بیمه البرز را به لحاظ سطح توانگری و برخورداری از نیروی انسانی متخصص مطلوب ارزیابی و روسای شعب را به فعالیت بیشتر در جهت اعتلای برند بیمه البرز دعوت کرد .

در این جلسه سعید حاجیان مدیر امور شعب و شبکه فروش به ارائه گزارش عملکرد شعب استان تهران در 3 ماهه نخست سال 1399 پرداخت و سپس ضمن معرفی و تشریح امکانات داشبورد مدیریتی برای حاضرین ، هر یک از معاونان مدیر عامل و روسای شعب به طرح نقطه نظرات و  دیدگاههای خود مبادرت کردند

شایان ذکر است در هفته گذشته نیز جلسه هم اندیشی با مدیریت های ستادی فنی برگزار گردید و در روز آینده نیز جلسه هم اندیشی پیرامون عملکرد 3 ماهه نخست سال 1399 شعب بیمه البرز در استانهای بزرگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز