خبرگزاری کار ایران

آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران با حمایت بانک صادرات ایران در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۱۴

​آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران با حضور جمعی از پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران و با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این همایش به کوشش معاونت توسعه و منابع انسانی این دانشگاه، با هدف توسعه و ترویج پژوهش‌ و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق و با رویکرد ارتقای پژوهش‌های علمی برگزار و از پژوهش‌گران برتر تجلیل به عمل آمد.
جلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه، تقویت انجام پژوهش‌های تقاضامحور و کاربردی و حل مشکل یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های دانشگاه علامه طباطبایی است، افزود: به طور کلی در رنکینگ‌ها و رتبه‌بندی دانشگاه‌‌ها، پژوهش بسیار مهم است و بر این اساس ما به دنبال این هستیم که علاوه بر تولید علم محض، در زمینه‌های کاربردی وارد عمل شویم تا بتوانیم برای حل مشکلات و چالش های موجود کشور راه‌ حل ارائه کنیم. 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اهمیت تقویت همکاری بین جامعه و صنعت بیان داشت: دانشگاه بدون جامعه و صنعت نمی تواند کارکرد اصلی خود را ایفا کند و باید بتوانیم در حوزه جامعه و صنعت از حاصل اندیشه و فکر اعضای محترم هیات علمی استفاده کنیم.
بانک صادرات ایران حمایت از بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی کشور را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به  ارتقای جایگاه تحقیق و پژوهش در نهادهای علمی و دانشگاهی در دستور کار خود دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز