خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کرد:

فرهنگ استفاده از بیمه‌های اختیاری را تقویت کنیم/ رشد صنعت بیمه در کشور محسوس است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۱۶

رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر رشد صنعت بیمه در کشور محسوس است، اما هنوز جای کار دارد و باید فرهنگ استفاده از پوشش بیمه‌های اختیاری را در سطح جامعه تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین تکریم دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران و معارفه سید محمد کریمی، ضمن اعلام این مطلب افزود: بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران و تمامی ارکان صنعت دست به دست هم می دهند تا شرایط صنعت بیمه در مثلث پولی و مالی کشور مستحکم تر شود.

 
رئیس کل بیمه مرکزی از سال‌های پیش رو به عنوان فرصتی برای توسعه و رشد صنعت بیمه در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر رشد صنعت بیمه در کشور محسوس است اما هنوز جای کار دارد و باید فرهنگ استفاده از پوشش بیمه‌های اختیاری را در سطح جامعه تقویت کنیم.
 
وی که در جمع اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت از اعتماد مردم به صنعت بیمه به عنوان بزرگترین سرمایه این صنعت یاد کرد و گفت: در کنار ضرورت این اعتماد سازی، میزان رضایتمندی مردم ارزشمندترین محصول صنعت به شمار می رود.
 
رئیس شورای عالی بیمه از قانون تاسیس بیمه مرکزی و همچنین قوانین صنعت به عنوان مترقی ترین قوانین موجود یاد کرد و گفت: سندیکا جزو معدود تشکل‌های صنفی به شمار می‌رود که در قانون به آن اشاره شده و این استقلال از نشانه های هوشمندی قانونگذاران است.
 
در ادامه این نشست محسن پورکیانی، رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با ابراز خرسندی از دستاوردهای دوره فعالیت سید محمد علیپور دبیرکل سابق این سندیکا، نسبت به ضرورت تقویت اتحاد و همدلی و همچنین برنامه ریزی دقیق برای استمرار فعالیت های هدفمند سندیکای بیمه گران ایران تاکید کرد.
 
دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران نیز ضمن سپاس از آیین تکریم، به تشریح عملکرد دو ساله خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد که همکاران وی در دوره جدید با تکیه بر توانایی و درایت خود شرایط بهترین را برای صنعت بیمه رقم بزنند.
 
در انتهای این نشست دکتر سید محمد کریمی _دبیرکل سندیکا_ از حضور پر شور و آمیخته با شعور اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در انتخابات اخیر ابراز امتنان کرد و گفت: هدف گذاری ها باید با سرعت و جدیت بالاتری دنبال شود و جمعیتی به نام صنعت بزرگ بیمه با حمایت نهاد ناظر ضریب نفوذ بیمه را در کشور به عدد پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه نزدیک کند.
 
وی دستیابی به اهداف بزرگ صنعت بیمه را در گرو جذب مشارکت تمامی ارکان نظام و مردم دانست و گفت: بهره گیری از توان نمایندگان مجلس و ایجاد وفاق در شرکت های بیمه می تواند زمینه را فراهم کند که تمامی ذینفعان صنعت بیمه به اهداف خود برسند.
 
گفتنی است در این مراسم الواح تقدیر از سوی رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران به سید محمد علیپور اعطا شد و از خدمات دوساله وی در این سمت قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز