خبرگزاری کار ایران

نگاهی به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت؛

پایانه‌های سفارش‌دهی ویژه بانک ملت/ سامانه نوبت‌دهی بیمارستان‌ها و سفارش‌دهی فود کورت‌ها و رستوران‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۳۹

پایانه‌های سفارش‌دهی ویژه فود کورت‌ها، رستوران‌ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی و سایر اصناف مرتبط در این پایانه‌ها امکان دریافت سفارش از سوی مشتریان را دارد و صندوق‌های سنتی را حذف می‌کند.

به گزارش ایلنا، بانک ملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشرو‌ترین بانک ایرانی به شمار می‌آید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم می‌شود: سامانه‌های مبتنی بر وب، سامانه‌های مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر خدمات الکترونیک.

در سلسله‌ گزارش‌هایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت. «پایانه‌های سفارش‌دهی ویژه» یکی از خدمات الکترونیک  بانک ملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:

پایانه‌های نوبت دهی ویژه بیمارستان ها

پایانه های نوبت دهی ویژه بیمارستان ها و مراکز پزشکی امکان دریافت نوبت از سوی مشتریان قرار داده شده است که علاوه بر حذف صندوق های انسانی در ایجاد نظم و سازمان دهی واحد تجاری مؤثر هستند.
مشتریان در این پایانه ها می توانند به راحتی نوبت خود را ثبت کرده و پرداخت مربوطه را از طریق کارتهای شتابی انجام دهند. در نهایت رسید پرداخت و فاکتور مربوطه را دریافت می کنند.
این پایانه ها کاملا با صندوق مراکز درمانی، یکپارچه بوده، بطوریکه منوی پایانه منطبق بر اطلاعات مرکز درمانی است و اطلاعات دریافت شده نیز بصورت برخط در صندوق ثبت می گردد.

پایانه های سفارش‌دهی ویژه فود کورت ها، رستوران ها

پایانه های سفارش دهی ویژه فود کورت ها، رستوران ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی و سایر اصناف مرتبط در این پایانه ها امکان دریافت سفارش از سوی مشتریان را دارد و صندوق های سنتی را حذف می کند.
مشتریان در این پایانه ها می توانند به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پرداخت مربوطه را از طریق کارتهای شتابی انجام دهند. در نهایت رسید پرداخت و فاکتور مربوطه را دریافت می کنند.
این پایانه ها کاملا با صندوق رستوران مربوطه، یکپارچه بوده، بطوری که منوی پایانه منطبق بر اطلاعات رستوران است و اطلاعات سفارشات دریافت شده نیز بصورت برخط در صندوق رستوران ثبت می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز