خبرگزاری کار ایران

با پیشخوان مجازی آینده، بانک نزد شما می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۴۸

امروزه بسیاری از شهروندان آشنا با رایانه، به‌ویژه شهروندان شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا دست به‌گریبان هستند، به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده می‌کنند. اما باتوجه به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک، و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است.

به گزارش ایلنا، بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌ بانک نمی‌تواند پاسخ‌گوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک آینده انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می‌کند. پیشخوان مجازی، آنچه که در اینترنت‌بانک همه بانک‌ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک آینده قرار داده است. کلیه خدماتی که در شعب بانک‌ها ارائه می‌شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است. این سامانه، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها بی‌نیاز نموده است.

خدمات پیشخوان مجازی

پیشخوان مجازی خدمات را در دو دسته: غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان ارائه می‌دهد. از جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل چک رمزدار، صدور و تحویل دسته چک مجدد، صدور و ارسال کارت هدیه (با متن و طرح دلخواه)، واریز و برداشت تلفنی (پیشخوان تلفنی)، مدیریت هزینه و درآمد فردی (هدف) و صدور و تحویل گواهی تمکن مالی و ... اشاره کرد.

هر زمان که نیاز به استفاده از خدمات بانکی در محل سکونت یا کار خود را داشتید، به صفحه (تارگاه) پیشخوان آینده وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. درخواست شما بلافاصله با معرفی مأمور بانک، به اجرا گذاشته خواهد شد و هم‌زمان عکس و مشخصات کامل مأمور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مراجعه مأمور به محل کار یا سکونت شما، ابتدا با مشخصاتی که در اختیارتان قرار گرفته، وی را احراز هویت کرده و اسناد، مدارک و وجوه نقد را با وی مبادله می‌کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز