خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تشریح کرد:

ایجاد فضای امن منطبق با مقررات؛ در راستای مشتری مداری

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۲۸

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار تخصصی حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بر ایجاد فضایی امن، منطبق بر مقررات توسط کارشناسان حقوقی را در راستای مشتری مداری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار تخصصی حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بانک قرض الحسنه مهر ایران که با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات استان ها تشکیل شده به ظرفیت های مغفول این اداره اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان حقوقی می بایست فضایی امن منطبق با مقررات را ایجاد کنند تا همکاران نیز بتوانند بیش از پیش در مسیر درست گام بردارند.

وی افزود: رابطه حقوقی و تکلیف در تمامی حوزه ها حائز اهمیت است و وظیفه قانون است که مرزهای گوناگون را مشخص کند.

امامی تصریح کرد: امروزه تنها داشتن فناوری، کشوری را پیشرفته نمی کند بلکه مقررات حاکم است که می تواند فناوری را به درستی در خدمت مردم قرار دهد و پیشرفته شدن را محقق کند.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: رعایت موارد حقوقی برای داشتن یک جامعه منظم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که همه انسان ها باید آن را رعایت کنند.

وی در ادامه به جایگاه کارشناسان حقوقی اشاره کرد و بیان داشت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان حقوقی با مباحث جاری و روزمره میان مشتری و شعبه و نیاز آشنایی با مشکلات حقوقی که عمده موارد مورد گفتگو با مدیران است، لازم است در سفرهای استانی و نیز بازدید از شعب، کارشناسان حقوقی نیز، مدیران را همراهی کنند.

امامی همچنین به نقش آموزشی کارشناسان حقوقی اشاره کرد و گفت: کارشناسان حقوقی هستند که با تسلط بر مسائل حقوقی جلوی نابسامانی ها را گرفته و برای تحقق این مهم لازم است برای آن ها کارگاه های آموزشی و آزمون های متعدد گذاشته تا رشد و تعالی فزون تر برای بانک نیز حاصل شود.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: کارشناسان حقوقی باید هر نوع تغییری را بدانند و دائماً به روز باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور تأثیرگذار کارشناسان حقوقی در فرایند پخته شدن طرح های بانک به طرح همیاران مهر اشاره کرد و گفت: طرح همیاران مهر، یکی از مولفه های پرقدرتی است که می تواند به بانک کمک کرده تا رسالت اجتماعی خود را اجرا کند.

امامی افزود: این طرح بهترین محملی است که به ما تولیت می دهد تا نقش رفع نیاز و دستگیری از مردم نیازمند را به خوبی ایفا کنیم.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: برای انجام این مهم لازم است تا ابتدا در بین همکاران اعتقاد لازم وجود داشته باشد تا اهتمام لازم در آن نیز حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز