خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

استفاده بهینه از طرح ها و ظرفیت های بانک، بهترین راهکار جهت رشد و ارتقاء جایگاه بانک در شبکه بانکی کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۱۴

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن بازدید از شعب شهر زاهدان و منطقه سیستان، بر برنامه ریزی دقیق جهت جذب منابع قرض الحسنه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی با ارائه آماری از عملکرد سایر بانکها در شاخص های مختلف و مقایسه آنها با عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران طی بیش از یک دهه گذشته خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت غیر تجاری این بانک و همچنین چالش هایی که طی این مدت با آن رو به رو بوده، خوشبختانه آمارهای عملکردی مطلوبی داشته که بیانگر برنامه ریزی یکپارچه و دقیق است.

تلیکانی با بیان اهمیت و جایگاه ارزشمند طرح همیاران مهر به ویژه ابعاد معنوی این طرح، در خصوص اجرای دقیق و هم جانبه آن با تلاش کلیه همکاران در سطح استان تأکید کرد.

در ادامه این نشست که نجدی مدیر امور استان ها، فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، عملکرد استان در حوزه های منابع جذب شده، مصارف و تسهیلات پرداختی و همچنین مطالبات، بررسی و راهکار ها و رهنمودها لازم به همکاران ارائه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز