خبرگزاری کار ایران

​اقدامات حمایتی بانک صادرات ایران در بوشهر مورد تقدیر استانداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۱۷

استانداری بوشهر از اقدامات بانک صادرات ایران در حمایت از تولید، اشتغال در عرصه کارآفرینی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مجموعه اقدامات بانک صادرات در استان بوشهر در راستای عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در حوزه‌های اشتغالزایی، تولید و مسئولیت‌های اجتماعی مورد تقدیر استانداری این استان قرار گرفت.

بنا براین گزارش، مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در استان بوشهر در پایان بهمن‌ماه سال ٩٦ از ٩٧٣٣ میلیارد ریال فراتر رفت و قریب به ١٣درصد تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در این استان را برعهده داشته است.

علاوه بر این، ٢٩٦١ فقره تسهیلات در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به ارزش قریب به ٥٥٨ میلیارد ریال در سال ٩٦ مهم‌ترین اقدامات این بانک در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از رونق تولید دربنگاه های کوچک و متوسط بوده است. اعطای ٢٠٩٠ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ساخت ٥ واحد حمام روستایی، نوسازی و بهسازی ٢١٩ مسکن روستایی، پرداخت ١٧٤ فقره وام خرید و ساخت مسکن خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، حمایت از ١٥ واحد تولیدی کوچک و متوسط، پرداخت ٢٤٤ فقره وام ضروری و درمان و کمک به آزادی ٩ زندانی نیازمند از اقدامات انجام شده توسط بانک صادرات ایران در استان بوشهر در ١٢ ماه سال ٩٦ بوده است.

در همین مدت، اهدای وام مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به ارزش بیش از ٣٥ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم ٢٠٥ نفر از متقاضیان را فراهم کرده است.

بانک صادرات استان بوشهر طی ٣ ماه اول سال ٩٧ نیز در بخش‌های مختلف اقتصادی این استان، پرداخت تسهیلات حمایتی خود را ادامه داده به نحوی که در این مدت بالغ بر ١٥٦ میلیارد ریال در قالب تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در حوزه‌های اشتغال فراگیر،  مشاغل خانگی، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، وام خرید و ساخت مسکن اقشار ویژه،  بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و دیگر بخش‌ها پرداخت کرده است.

در لوح سپاسی به همین مناسبت از سوی استانداری بوشهر خطاب به بهمن متین‌راد، مدیریت شعب بانک صادرات بوشهر آمده است: «به پاس تلاش و کوشش قابل ملاحظه جنابعالی و همکاران بزرگوارتان در جهت خدمت به مردم شریف استان در عرصه کار، تولید، اشتغال و حمایت از کارآفرینان، در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، این لوح به شما اعطا می‌گردد... امید است با تعامل هوشمندانه با کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم فهیم استان، گام‌های استوارتری در راستای اعتلای ایران اسلامی بردارید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز