خبرگزاری کار ایران

رونمایی از وب‌سایت جدید بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۳۵۶

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، از رونمایی وب‌سایت جدید این بانک، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با تاکید بر اهمیت رضایت مشتریان از خدمات الکترونیک بانک اظهار کرد: به این منظور، پس از ماه‌ها پیگیری و تلاش این مجموعه، وب‌سایت جدید این بانک با در نظر گرفتن افزایش زیبایی تصویری، تسهیل در دسترسی و افزایش سرعت خدمات، طراحی، اجرا و رونمایی شد.

وی افزود: مطابق استانداردهای روز دنیا وب سایت جدید بانک شهر، با حفظ تناسب ابعاد، قابل نمایش در نمایشگرهای مختلف از جمله مونیتور کامپیوتر، موبایل و تبلت است و کاربران می‌توانند با استفاده از هر یک از وسایل یادشده ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عظیمی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این سایت، گفت: وب سایت جدید بانک شهر، خدمات محور طراحی شده است و کاربران به ساده ترین شکل ممکن به خدمات مورد نیاز بانکی خود دسترسی داشته باشند.

به گفته وی، ساختار بصری جدید اخبار بانک شهر، اطلاعات نرخ ارز و قابلیت محاسبه و تبدیل ، صفحه ویژه رسانه و ... از دیگر بخش های جدیدی است که برای این سایت پیش بینی شده است و به آدرس shahr-bank.ir برای شهروندان قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز