خبرگزاری کار ایران

مراسم تجلیل از فعالان نماز در بانک رفاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۸۸

مراسم تجلیل از فعالان نماز وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه با حضور تنی چند از مدیران عالی حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون و مسئولان بانک رفاه در این بانک برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی گفت: کار شایسته در قرآن، نماز و اخلاقیات خلاصه شده است. برای دستیابی به کار شایسته، باید به قرآن، دین و اخلاقیات دینی توسل جوییم.

وی با بیان اینکه که در فرهنگ اسلامی کار و دین با یکدیگر عجین شده است گفت: افرادی که روح دینی دارند، وجدان کاری متفاوت از سایر افراد سازمان دارند. دین و به ویژه نماز به این افراد نظم و دقت در کارها می دهد و بنابراین افرادی منظم و دقیق هستند.

رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه نیز با دعوت به مشارکت همه فعالان عرصه نماز در فرهنگ سازی فریضه الهی نماز در جامعه و سازمان ها اظهار داشت: در سازمان ها باید فرهنگ نماز خوانی و توجه به نماز برای تمامی نیروهای انسانی و به ویژه نیروی انسانی جوان نهادینه شود.

وی ادامه داد: سازمانی که به نماز اهمیت می دهد، در سایر ابعاد حرفه ای هم بهتر عمل می کند. مدیران، کارکنان و تمامی افراد سازمانی که نماز را سرلوحه خود قرار می دهند، در سایر بخش های زندگی اجتماعی و خصوصی خود هم موفق تر عمل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز