خبرگزاری کار ایران

زلزله کرمانشاه این را به اثبات رساند؛

شعب بانک ملی ایران در مقابل حوادث طبیعی مقاومند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۳۹

یکی از نگرانی های مردم این است که پس از وقوع حوادثی مانند زلزله، آیا می توانند به اسناد و اموال خود دسترسی پیدا کنند؟

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، صندوق امانات بانک یکی از مراکز امن برای نگهداری اسناد، اوراق بهادار، اموال گران بها و امثال آن است.

از سوی دیگر هر شعبه بانک، نگهدارنده اموال عمومی از جمله اسکناس، دستگاه های خودپرداز و سایر امکاناتی است که متعلق به مردم و سپرده گذاران است.

وقوع زلزله های اخیر در کشور که بزرگترین آن در منطقه کرمانشاه بود، خوشبختانه هیچ خسارت قابل توجهی به شعب بانک ملی ایران در آن منطقه وارد نکرد. این نشان می دهد شعب بانک ملی ایران در مقابل زلزله تا حد قابل قبولی مقاومند، به طوری که هم اموال عمومی و هم اموال شخصی مشتریان را به خوبی محافظت می کنند.

بانک ملی ایران به مشتریان پیشنهاد می کند اموال و اسناد ارزشمند خود را در صندوق امانات شعب نگهداری کنند تا در صورت وقوع هر گونه حادثه از جمله زلزله، سیل یا آتش سوزی، آسیبی به آنها نرسد.

اکنون 83 شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور دارای 117 هزار و 210 صندوق اجاره ای هستند که از این تعداد 24 شعبه در تهران قرار دارند.

از آنجا که این صندوق ها دارای ظرفیت محدود بوده و تقاضا برای دریافت آنها بالاست، بنابراین شعب طبق ضوابطی خاص از جمله داشتن حساب بانکی فعال در آن شعبه، صندوق ها را واگذار می کنند.

براتی رییس بانک ملی شعبه وحیدیه واقع در میدان تسلیحات شرق تهران با اشاره به ساختمان این بانک می گوید: بواقع از لحاظ استحکام و زیبایی ساختمان بانک شعبه وحیدیه بسیار قابل اعتماد و اطمینان است و با شناختی که من از مدیریت کلان بانک ملی دارم می دانم که سعی شده تمام شعبات بانک ملی و ساختمان های آن هم شکل معماری ایرانی داشته باشد و هم زیبایی و استحکام لازم امنیتی و.مقاوم در برابر حوادث طبیعی همانند زلزله.

براتی گفت: واقعا مردم اطمینان کامل داشته باشند که ساختمان های شعبات بانک ملی تا جایی که من می دانم دارای استحکام بالایی است و اگر بخواهم به همین ساختمان شعبه خودمان اشاره کنم با اطمینان کامل عرض می کنم که جای هیچ نگرانی نیست و مردم با خاطری آسوده به این مجموعه رفت و آمد می کنند و خوشبختانه مردم هم متوجه این موضوع شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز