خبرگزاری کار ایران

آغاز همکاری های دوجانبه شرکت بیمه البرز و بانک قرض الحسنه مهرایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۱۴

شرکت بیمه البرز با افتتاح حساب پس انداز ویژه در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران و انعقاد تفاهمنامه همکاری با این بانک، آغاز تعاملات بانکی در زمینه قرض الحسنه را زمینه ساز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، خوشبختی، سعادت و بهروزی هر ملتی وابسته به کار و تلاش همه اقشار جامعه بوده و بهره وری معیاری برای ارزیابی عملکرد این فعالیت ها و تلاشها در بخشهای مختلف اجتماعی -اقتصادی می باشد.

بهبود بهره وری می بایست به عنوان یک حرکت اساسی، در کلیه مراتب جامعه از بالاترین سطوح سیاستگذاری وبرنامه ریزی دولتی تا فعالیت های فردی نهادینه شود.

در این راستا، شرکت بیمه البرز تصمیم گرفته است تا به منظور رفع دغدغه های مالی و ارتقاء وضع معیشت و رفاه پرسنل خود با استفاده از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهرایران به افزایش کارایی و بهره وری کارکنان کمک نماید.

به همین منظور، این شرکت با افتتاح حساب پس انداز ویژه نزد شعب بانک قرض الحسنه مهرایران و امضای سند همکاری در قالب طرح حمایتی علاوه به برداشتن گامهای موثر برای رشد و توسعه بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه، برای رفع دغدغه های مالی، تامین مایحتاج ضروری و توانمندسازی نیروی انسانی خود تلاش می کند.

در این تفاهمنامه، پرسنل شرکت بیمه البرز می توانند با در دست داشتن معرفی نامه، علاوه بر خدمات قرض الحسنه، از تسهیلات بدون سود بانک و تنها در قبال دریافت ۴ درصد کارمزد بهره مند شوند.

در مراسم انعقاد قرار داد همکاری میان بانک قرض الحسنه مهرایران و شرکت بیمه البرز، مدیران ارشد دو مجموعه بر گسترش زمینه تعاملات در عرصه های پولی وبیمه ای تاکید نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز