خبرگزاری کار ایران

برگزاری کمیته پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد با حضور کمیته‌های فرعی دستگاه‌های تابعه و وابسته

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۲۸

نشست کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور کمتیه های فرعی دستگاه های تابعه و وابسته برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل در راستای حفظ آمادگی برای تداوم خدمت در شرایط بحران و با حضور سردار ساسانی معاون سازمان پدافند غیرعامل، روسا و دبیران کمیته های فرعی پدافند غیرعامل دستگاه های وابسته و تابعه وزارت متبوع با دستور کار بررسی برنامه های کمیته ها برای هفته پدافند غیرعامل، در محل سالن شهید مطهری برگزار شد.

در این نشست حجت اله صالحی رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد ضمن تشریح ضرورت ارتقای کارآمدی پدافند غیرعامل از طریق انجام اقدامات جهادی و عملگرایانه در حوزه پدافند غیرعامل، اولویت های این اقدامات را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: توجه به فرهنگ سازی و گفتمان سازی پدافند غیرعامل، توجه به تهدیدات سایبری با رویکرد کنشگرانه به منظور آمادگی لازم برای عدم غافلگیری در برابر این حملات، ضرورت هماهنگی مستمر و تقویت همگرایی و هم افزایی کمیته های پدافند غیرعامل، ضرورت انجام هماهنگی های لازم در مورد تغییرات ساختاری و مدیریتی کمیته های فرعی با کمیته پدافند غیرعامل وزارت متبوع از اولویت های راهبردی کمیته پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد است.

در ادامه این نشست روسا و دبیران کمیته های فرعی دستگاه های وابسته و تابعه ضمن شریح اقدامات خود در حوزه پدافند غیرعامل، برنامه های خود را برای بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل تشریح کردند.

در ادامه نشست سردار ساسانی معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل در بیانات مبسوطی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت هوشمندانه کمیته پدافند غیرعامل وزارت متبوع و دستگاه های وابسته و تابعه، این اقدامات را الگویی برای سایر دستگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رود کلیه اقداماتی که در حوزه پدافند غیرعامل انجام می شود از سه عنصر تبیینی، ترویجی و فرهنگ ساز بودن برخوردار باشد.

وی در پایان ضمن تبیین سیاست ها و برنامه های اقتصاد ستیزی بیگانگان کارکردهای پدافندی برای مقابله با این تهاجمات را مهم برشمرد و خواستار حفظ آمادگی کمیته پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد برای مقابله با این تهدیدات شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز