خبرگزاری کار ایران

افتتاح سامانه داخلی رتبه‌بندی و اعتبار سنجی مشتریان بانک توسعه تعاون

کد خبر : ۵۲۰۷۰۴

سامانه داخلی رتبه‌بندی و اعتبار سنجی مشتریان (سدرا) با حضور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ستادی به‌صورت هم‌زمان از طریق ویدئوکنفرانس و برقراری ارتباط با مدیران استانی بانک توسعه تعاون افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت ا... مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تشکر از دست‌ اندرکاران راه‌اندازی سامانه سدرا ابراز امیدواری کرد که هم‌اکنون بانک به حدی از رشد و بلوغ رسیده که در ایجاد امکانات نوین با اتکا به نیروهای فنی و کارشناسی خود سامانه‌ها و نرم‌افزارهای موردنیاز خود را تولید می‌نماید. مهدیان افزود: واگذاری امور به سامانه‌ها میزان خطاهای انسانی را به حداقل می‌رساند. وی ادامه داد: شرکت‌های تحت پوشش بانک مکمل بانک هستند و در مکانیزه نمودن و ساماندهی فعالیت‌ها، بانک را یاری می‌کنند.

مدیرعامل بانک همچنین عنوان نمود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که استفاده ازاین‌گونه سامانه‌ها مستمر و قطعی باشد و همواره در ارتقاء سطح فنی سامانه کوشیده شود تا ما را درحرکت به سمت بانکداری مدرن یاری رساند.

گفتنی است در این جلسه حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، عصارزاده مدیرعامل شرکت سمات و محسن ابراهیمی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات توضیحاتی راجع به مسائل فنی سامانه ارائه دادند، در ادامه سعید معادی مدیر امور بازرسی، رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی و صادق فنایی رئیس اداره ریسک مسائلی راجع به سامانه عنوان نمودند، همچنین دو نفر از مدیران استانی از طریق ویدئوکنفرانس مطالب خود را ارائه نمودند.

در پایان از تلاش‌های درخور آقایان حجت ا... شمس معاون اعتبار سنجی و منابع خاص، امیر فرهادی رئیس دایره رتبه‌بندی و اعتبار سنجی مشتریان و فاتح مشرفی کارشناس امور اعتباری و سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی این سامانه تقدیر گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز