خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت یوم الله 22 بهمن 1395

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۳۹

فرارسیدن دهه خجسته و مبارک فجر به ویژه 22 بهمن یادآور دلاوریها و جانفشانی عزیزانی است که با از خود گذشتگی و ایثار، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با خون خود درخت انقلاب اسلامی را بارور ساختند

به گزارش ایلنا ؛ بهمن ماه یادآور خاطرات زنان و مردان بزرگی است که عزت، آزادگی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند. آنان که با مجاهدتها و رشادتهای خود، اسوه و الگوی نسلهای آینده شدند.
 
با ورود امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن ماه 1357 عطر شکوفه های بهاری در سراسر ایران پراکنده و زمینه ساز پیروزی ملت شریف و آزادیخواه ایران اسلامی بر طاغوت زمان و استکبار جهانی در روز 22 بهمن ماه شد.
 
  مردم مسلمان ایران، با دست خالی و با قلبی پر از مهر و ایمان، با گامهای استوار و با شعار «استقلال، آزادی- جمهوری اسلامی» الهام بخش تمام ملت های تحت ستم قرار گرفتند.
 
  ملتی که علیرغم توطئه های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کردند.
 وزارت امور اقتصادی و دارایی همزمان با بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به مقام معظم رهبری (دامت برکاته) ملت شریف و وفادار ایران بویژه خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن اعلام حضور گسترده در راهپیمائی شکوهمند22 بهمن از یکایک مردم شریف ایران اسلامی دعوت به حضور و بزرگداشت این روز بزرگ می کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز