خبرگزاری کار ایران

پنجاه و یکمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۴۶

در این شماره و دو شماره بعد صفحه پرونده، درباره مفهوم کلیدی و ارزشمند بازاریابی نسل پنجم سخن به میان آمده است.

  به گزارش ایلنا،‌ تعریف بازاریابیرسیدن به یک تعریف واحد برای بازاریابی کاری دشوار است. برای درک کامل مفهوم بازاریابی با نگاه به نظر بزرگان می توان گفت، بازاریابی خلق یک ارزش است. بازاریابی از دیدگاه فیلیپ کاتلر، فرایندی است که به وسیله آن شرکت ها مشتری را درگیر و روابط مستحکمی با آ نها برقرارمی کنند و درنهایت ارزشی را برای مشتری ایجاد و در مقابل آن، ارزشی دریافت می‌کند؛ به طور دقیق تر بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ارزش، با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف، همزمان با کسب سود است. بهترین تعریف بازاریابی را زمانی می توان ارائه کرد که راهبرد بازاریابی را در مرکز خود داشته باشد و عامل موفقیت سازمان باشد. بازاریابی یک تعریف محدود ندارد و فراتر از تمام تعاریف می تواند فعالیت کند.در این شماره از نشریه می خوانیم:
سخن سردبیر: حضرت زینب (س) الگوی تکرار نشدنی در پوشش هوشمندانه یک واقعه مدیرعامل بانک ایران زمین: سرمایه انسانی محور اصلی بانک استهلدینگ فناوری اطلاعات بانک، میزبان مدیران شعب استانها آخرین تغییرات در برنامه‌های رادیو آوای ایران زمینبرگزاری نمایشگاه محرم ایران زمین گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.جهت دریافت نشریه شماره ۵۱ روی فایل PDF کلیک کنید…

http://ertebat iran zamin.pdf

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز