خبرگزاری کار ایران

للـه‌گانی:

فعالیت‌های بانک رفاه کارگران در همه حوزه‌های اقتصادی گسترده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۱۰

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان یک بانک تجاری در همه حوزه‌های اقتصادی کشور فعال و به عنوان بانک سلامت‌محور تعامل بسیار مناسبی با حوزه سلامت کشور دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ،  اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه "بانک، بورس و بیمه" در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، افزود: بانک رفاه بانک عامل صندوق توسعه ملی است. همچنین در زمینه اعطای تسهیلات تکلیفی شامل تسهیلات ازدواج، اشتغال، حمایتی و.... اقدامات بانک بسیار گسترده است. 

به گفته وی، حمایت از بخش صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، صنایع، ساختمان و... از دیگر اقدامات حمایتی بانک رفاه است که در سال‌های اخیر و به واسطه شیوع ویروس کرونا سعی شده است تا حمایت‌های بیشتری از واحدهای تولیدی فعال در این بخش‌ها صورت گیرد.

دکتر للـه‌گانی به خدمات بانک رفاه کارگران به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: از جمله خدمات بانک به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه است که کاملا غیرحضوری پرداخت می‌شود. در این راستا در تیر ماه سال جاری بیش از 50 هزار فقره تسهیلات 12 میلیون تومانی پرداخت کردیم؛ به طور میانگین در هر ماه همین تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌کنیم که در نوع خود قابل توجه است. 

وی افزود: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حامی بانک رفاه کارگران هستند و وظیفه داریم تا از آنان مراقبت کنیم. در حال حاضر در قالب سامانه "بتا" بانک، بستر خرید اقساطی کالا و خدمات برای آنان فراهم شده است و در این راستا با 3200 فروشگاه تعامل برقرار کرده‌ایم. خدمات در این بخش کاملا بدون کارمزد است. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران همچنین در نشست مشترک با دکتر حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه که در محل غرفه بانک در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه انجام شد، بخشی از خدمات بیمه‌ای بانک رفاه را تشریح کرد.

دکتر للـه‌گانی از طرح رفاه دانا به عنوان یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک به منظور توسعه خدمات بیمه‌ای نام برد و گفت: تسهیلات در قالب این طرح ارزان قیمت است و جامعه هدف آن بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند. 

وی گفت: خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه رفاه‌فرازان هدف به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک رفاه بسیار گسترده است و با شرایط آسان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. به ویژه در دو سال گذشته و در شرایط شیوع ویروس کرونا، خدمات این شرکت را به صورت غیرحضوری ارائه و بهره‌برداری از این خدمات را بیش از پیش تسهیل کرده‌ایم. 

دکتر حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست از خدمات مختلف بانک رفاه کارگران به‌ویژه خدمات بیمه‌ای بانک قدردانی و بر ضرورت توسعه حمایت‌های بیمه‌ای در کشور تاکید کرد.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران با دایر کردن غرفه در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه بخشی از توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بیمه‌ای را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این غرفه در طول برگزاری نمایشگاه مذکور میزبان تعدادی از مقامات اقتصادی و جمعی از فعالان حوزه بورس و بیمه کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز