خبرگزاری کار ایران

بازدید دکتر فرزین از خزانه بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۳۶

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه مدیران ارشد این بانک با هدف نظارت و کنترل دقیق بر نحوه خدمات دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال، ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل خزانه، نحوه پول رسانی را مورد بررسی و نظارت قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین با حضور در اداره کل خزانه و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی به مشتریان قرار گرفت و از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره تقدیر کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت نقدینگی، اسکناس و ... ، تدابیر و رهنمودهای لازم جهت بهبود انجام امور و افزایش توان و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان بویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را مطرح کرد.
در این دیدار علیرضا رواقی رئیس اداره کل خزانه بانک، ضمن تشریح فعالیت بخش های مختلف این اداره ، گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارائه داد. در ادامه این بازدید کارکنان اداره مذکور در فضایی صمیمی با مدیر عامل بانک دیدار و به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است، اداره کل خزانه وظیفه تحویل، حفاظت، توزیع اسکناس و انواع اوراق بهادار را بر عهده دارد و در ایام پایان سال، کارکنان این اداره کل به صورت شبانه روزی در جهت توزیع اسکناس نو در اقصی نقاط کشور تلاش می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز