خبرگزاری کار ایران

بیمه سرمد برای افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۷۱۰

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه سرمد، برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت، ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ برگزار می‌شود و صاحبان سهام بیمه سرمد، با درج کد بورسی و کد ملی خود، می‌توانند مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت را از طریق آدرس www.sarmadins.ir/majma مشاهده کنند.

محل برگزاری این مجمع نیز، ساختمان اصلی شرکت به نشانی تهران، بلوار آفریقا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک 113، ساختمان سپهر آفریقا، طبقه دوم است و سهامداران محترم، وکلا یا نمایندگان قانونی آنان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه مجمع، با در دست داشتن کارت ملی، وکالتنامه معتبر و یا معرفی‌نامه رسمی سهامداران حقوقی از ساعت ۱۱ صبح (یک ساعت پیش از برگزاری مجمع)، به نشانی فوق مراجعه فرمایند.

هم‌چنین با توجه به ابلاغیه شماره ۱۶۶۵۴۷/۱۲۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور در جلسه مذکور علاوه بر همراه داشتن مدارک شناسایی، تنها با ارائه کارت واکسن و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

دستور جلسه:

تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه

سایر موارد

توضیحات:

اصلاح بند مربوط در اساسنامه

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز