خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلاو جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

بازار سکه و طلا سیاسی نیست / فعلا قیمت‌ها ثابت ماندند/ سکه تمام طرح جدید بیشترین طرفدار را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۶۵

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر و سکه ثابت مانده و کمترین نوسانات را داشتیم.  

وی با اشاره به صحبت‌های مسئولان درباره کنترل بازار ارز و اثرگذاری آن بر روی بازار طلا گفت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند، نرخ طلا و سکه هم ثابت مانده است. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: همان روزی که رییس جمهوری درباره ارز صحبت کرد و شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم، قیمت طلا هم به تبع آن کاهش یافت و پس از آن نوسانات زیادی نرخ‌ها را تغییر نداد. 

کشتی‌آرای افزود: از سوی دیگر در این مدت قیمت انس جهانی هم تغییری نداشت که بر بازار طلا و سکه اثر بگذارد. 

وی با تاکید بر اینکه همچنان در بین سکه‌های مختلف در بازار سکه تمام طرح جدید بیشترین طرفدار را دارد، گفت: در حال حاضر قیمت سکه طرح جدید 12 میلیون و 100 هزار تومان، طرح قدیم 11 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه 3میلیون و 750 هزار تومان، سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 170 هزار تومان و نرخ هر انس جهانی هزار و 828 دلار است.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز