خبرگزاری کار ایران

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ حمایت از تنها کارخانه کاشی و سرامیک شهرستان شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۹۴

امروز سیاست بانک ملی ایران نگاه متمرکز به واحدهای تولیدی و ارتباط دو سویه میان بانک و تولیدکنندگان است و این امر در حمایت های همه جانبه از صنایع تولیدی و تولیدکنندگان کشور مشهود است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این بانک در سال های اخیر با سرمایه گذاری و اختصاص میلیاردها ریال در بزرگ ترین طرح های تولیدی کشور، مشارکت فعالی در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی داشته و شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ یکی از شرکت هایی است که برای توسعه فعالیت خود به بانک ملی ایران تکیه دارد.

این شرکت تاکنون یک هزار میلیارد ریال از تسهیلات سرمایه ثابت بازسازی و نوسازی از محل اعتبارات رونق تولید و 170 میلیارد ریال از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کرده است.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، اولین و تنها کارخانه فعال تولید کاشی و سرامیک در شهرستان شیراز است که از سال 1354 تاکنون به تولید انواع کاشی و سرامیک مشغول بوده و در نظر دارد با بهسازی و نوسازی خطوط تولید خود، زمینه تولید و فروش بیشتر محصولاتش را فراهم کند.

با توجه به قدمت و تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات فعلی کارخانه، یقینا بهسازی و نوسازی خطوط تولید علاوه بر بهبود کیفیت محصولات، کاهش مصرف انرژی و کاهش ضایعات در خطوط تولید، افزایش راندمان و بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز