خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا ؛

تأیید صلاحیت ۷۹ کاندیدا و رد صلاحیت ۱۱۵ نفر در قم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۶۴

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایلنا در قم، در مرحله بررسی صلاحیت ها توسط هیئت نظارت شورای نگهبان در استان قم، ۷۹ کاندیدا تأیید صلاحیت و ۱۱۵ نفر هم رد صلاحیت شدند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در قم، در نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان قم، توسط هیئت نظارت شورای نگهبان استان قم، ۷۹ کاندیدا تأیید صلاحیت شده و ۱۱۵ نفر هم رد صلاحیت شدند؛ و ۷ نفر هم انصراف داده اند.

در مهلت ثبت‌نام، ۲۰۱ نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم ثبت نام کردند که در زمان بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت اجرایی انتخابات قم، ۱۷۲ نفر تأیید صلاحیت، ۲۸ نفر هم رد صلاحیت و یک نفر هم اعلام انصراف کرده بود.

اما حالا با اعلام نظر هیئت نظارت شورای نگهبان قم، میزان ۱۷۲ تأیید صلاحیت شده از سوی هیئت اجرایی به ۷۹ نفر کاهش یافت و انصرافی ها هم از یک نفر به ۷ نفر رسید و رد صلاحیت هم از ۲۸ نفر به ۱۱۵ نفر افزایش یافت.

تا پایان ساعت اداری امروز یکشنبه۲۲ دی، به افرادی که رد صلاحیت شده‌اند اطلاع داده می‌شود و این افراد هم مهلت دارند تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه هفته جاری ۲۶ دی‌ماه، با مراجعه به فرمانداری قم، شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز