خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم اعلام کرد؛

ثبت‌نام ۱۹۵ داوطلب قطعی برای نمایندگی مجلس در قم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۲۵

فرماندار قم با اشاره به آمار قطعی و انتقالی وزارت کشور در حوزه انتخابیه قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع ۱۹۵ داوطلب از این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از قم، مرتضی حیدری دوشنبه شب در خصوص جمع بندی نهایی وآمار قطعی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌یک تن از طریق سازمانه وزارت کشور به جمع داوطلبان حوزه انتخابیه قم افزوده شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: از بین  ۱۹۵ داوطلب، ۱۶۷ تن مرد و ۲۸ تن زن از حوزه انتخابیه قم برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

حیدری میانگین سنی داوطلبان حوزه انتخابیه قم را مورد توجه قرار داد و گفت:‌جوانترین نامزد حوزه انتخابیه قم ۳۰ و پیرترین داوطلب نیز۷۴ سال سن دارد.

فرماندار قم بیان کرد: ۳۶ تن از این افراد از جامعه روحانیت و ۱۵۹ داوطلب را هم سایر اقشار جامعه تشکیل داده است.

وی افزود: ۱۳۴ داوطلب حوزه انتخابیه قم دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۱۶ نامزد دکترا و ۴۵ داوطلب هم از دانش آموختگان حوزوه های علمیه می باشند.

در اجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۱ آیین‌نامه اجرایی آن، ‌ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه جاری شروع‌شده است و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذرماه جاری ادامه داشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم‌ اسفندماه سال جاری برگزار و سه نماینده از حوزه انتخابیه قم راهی خانه ملت می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز