خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

به عنوان نماینده دولت از زحمات رئیس‌مجلس در بحث برجام تشکر می‌کنم/ظهور عمل کارگران، سازندگی کشور است

استاندار قم گفت: به عنوان نماینده دولت از زحمات آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای و بسته شدن پرونده پی‌ام دی، تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدمهدی صادقی استاندار قم، شب گذشته در همایش ملی کارگران ساختمانی کشور که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از کارگران درسالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: کارگران اقشار ارزشمند جامعه هستند که ظهور و بروز عمل و کار آن‌ها، سازندگی و صداقت است. 

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده کارگران در این همایش از جمله ساماندهی کارگران ساختمانی، کاهش حوادث ناشی از کار و...، گفت: کار برای کارگران را به عنوان وظیفه ملی و قانونی خود تلقی می‌کنیم و انشاالله در آینده با اتخاذ تدابیری، مشکلات این مجموعه ارزشمند کمتر شود. 

استاندار قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت از زحمات آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای تشکر می‌کنم، گفت: آقای لاریجانی در بحث برجام و بسته شدن پرونده پی‌ام دی، زحمات زیادی برای همراهی با دولت کشیدند که به همین دلیل از ایشان تشکر می‌کنیم. 

صادقی افزود: انشاالله بسته شدن پرونده پی‌ام دی و رفع تحریم‌های ظالمانه سال‌های اخیر بر علیه ملت ایران، فتح بابی برای بهبود وضعیت کشور در موضوع اقتصادی از جمله بهبود فضای کسب و کار باشد. 

وی در پایان گفت: انشاالله مردم بزرگ ایران و به ویژه کارگران که در شرایط سخت تحریم، پشتوانه دولت بودند و با صبوری، همراهی خود را نشان دادند، در آینده نیز با حمایت‌های خود از دولت، شاهد شکوفایی اقتصادی کشور خواهند بود.

کد خبر : ۳۳۰۷۳۹