خبرگزاری کار ایران

به همت باشگاه یاسین پیشرو انجام شد؛

برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان استان قم

با حضور استاندار قم و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان و همچنین مدیران باشگاه یاسین پیشرو، مراسم ورزش صبحگاهی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، در این مراسم که با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم و امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته آسیا و جهان برگزار شد، شرکت کنندگان در پیست ورزشگاه شهید حیدریان به دویدن پرداختند.

این برنامه ورزش صبحگاهی با حمایت باشگاه یاسین پیشروی قم به عنوان حامی ورزش قم در لیگ بر‌تر فوتسال، تکواندو و وزنه برداری برگزار شد و روح الله حسینی رئیس هیئت مدیره، علی رحمانی مدیرعامل و برخی دیگر از عوامل باشگاه یاسین پیشرو در آن حاضر بودند.

حضور برخی از مسئولان استانی قم از جمله رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی، نصرالله بازوند مدیرکل کار و رفاه اجتماعی، و حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم قابل توجه بود.

در این مراسم، مهدی اردستانی رئیس هیئت ووشوی قم به مناسب ایام عزاداری سالار شهیدان (ع) دقایقی برای حضار به مداحی پرداخت؛ ضمن اینکه علیرضا برخوردار رئیس هیئت کاراته و محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو در این مراسم حضور داشتند.

سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم با تقدیر از باشگاه یاسین پیشرو به دلیل حمایت از ورزش این استان، بر ارتقای جایگاه اخلاق در ورزش تاکید کرد.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم طی سخنانی ابراز امیدواری کرد، مصوبات شورای ورزش همگانی سبب پویایی و نشاط جامعه به ویژه قشر کارمندان شود.

استاندار قم: اخلاق گرایی در ورزش تقویت شود

استاندار قم در این مراسم با بیان این که تشریفات و حواشی پیراموش ورزش بایدکم شود گفت: اخلاق گرایی در ورزش در دستور کار قرار گیرد.

سید مهدی صادقی اظهار داشت: برگزاری برنامه های ورزش صبحگاهی می تواند نقش مهمی در شور و نشاط در بین آحاد مردم داشته باشد و این قبیل برنامه ها باید گسترش یابد.

وی افزود: از باشگاه یاسین پیشرو تشکر می کنم که در فراهم کردن زمینه برگزاری این مراسم ورزش صبحگاهی و نیز حضور پررنگ در ورزش استان و فعالیت در رشته های فوتسال ، وزنه برداری و تکواندو نقش قابل توجهی داشته اند.

استاندار قم گفت: امیدوارم تشریفات و حواشی ورزش کم شود و ورزش به عنوان تضمین کننده سلامت جامعه در میان مردم نهادینه شود و این هدف با اراده مردم و همیاری دستگاه ها ممکن می شود.

صادقی بیان داشت: توصیه من به کسانی که ورزش می کنند این است که با ورزش ، هر مقدار که از وزن خود کم می کنید به کیفیت اخلاق خود بیفزایید و مسئله اخلاق موضوع مهمی در عرصه ورزش است.

وی عنوان کرد: اخلاق گرایی در ورزش در دستور کار قرار گیرد و در ورزش تنها به مسائل فنی ورزشی توجه نشود بلکه موضوع اخلاق و معنویات باید به عنوان بخشی مهم از برنامه های ورزشی مورد توجه باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه ورزش صبحگاهی و نیز جلسه ای که در زمینه توسعه ورزش همگانی برگزار شد سبب شود تمامی مردم به ویژه کارمندان شرایط بهتری برای فعالیت بدنی و حضور در برنامه های ورزشی در اختیار داشته باشند.

عابدی: دستگاه های اجرایی در توسعه ورزش همگانی قم مشارکت می کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که بیشترین آسیب در زمینه دوری از ورزش متوجه کارمندان است گفت: دستگاه های اجرایی در توسعه ورزش همگانی قم مشارکت می کنند

حسن عابدی در مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی قم در ورزشگاه شهید حیدریان اظهار داشت: در جلسه شورای ورزش همگانی مصوبات بسیار خوبی داشتیم و بر اساس این مصوبات مقرر شد دستگاه های اجرایی قم با تمام توان و ظرفیت موجود در برنامه توسعه ورزش همگانی قم مشارکت کنند.

وی افزود: این مشارکت می تواند سبب تزریق نشاط و شادابی به مردم شود و نتایج این برنامه در سطح جامعه به وضوح نمایان خواهد شد و و آثار مثبت خود را نشان می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بر اساس این مصوبات شرایط برای تحول ورزش کارمندان فراهم می شود و فضایی مهیا می شود که کارمندان دستگاه های اجرایی قم بتوانند 2 یا 3 جلسه در هفته ورزش کنند.

عابدی بیان داشت: در حال حاضر بیشترین آسیب در زمینه دوری از ورزش متوجه کارمندان است زیرا این قشر بیش از سایر اقشار در معرض کم تحرکی و خطرات آن قرار دارند و اداره کل ورزش و جوانان آمادگی مشارکت در این زمینه را با سایر دستگاه ها دارد.

وی عنوان کرد: در گذشته استخر کوثر برای استفاده مدیران دستگاه ها و کارمندان در اختیار دستگاه ها قرار گرفت و در زمینه توسعه ورزش همگانی بین کارمندان نگاه مثبتی نزد اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در صورت مشارکت همه دستگاه های ذیربط و برنامه جامعی که برای قرار گرفتن ورزش در برنامه روزانه مردم تدوین شده در حال شاهد تحول وضعیت ورزش همگانی و به تبع آن سلامت جامعه خواهیم بود.

تندیس هفته تربیت بدنی به استاندار قم اهدا شد

تندیس هفته تربیت بدنی و ورزش به پاس پشتیبانی سید مهدی صادقی استاندار قم از ورزش استان توسط حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان به وی اهدا شد.

در این مراسم همچنین از تولیدات فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم شامل ۸ قطعه تصویری با محوریت فرهنگ و ورزش به دست استاندار قم رونمایی شد.

رونمایی از کتابخانه باز اداره کل ورزش و جوانان قم که قرار است در اماکن ورزشی استان نیز تعبیه شود از دیگر برنامه‌های جانبی مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار قم بود.

کد خبر : ۳۱۴۸۲۸