خبرگزاری کار ایران

در جمع اعضای شورای شهر قم؛

استاندار قم: جرأت مدیران را در اتخاذ تصمیم‌های مهم افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۲۰۶

استاندار قم تأکید کرد: باید جرأت و جسارت مدیران را در اتخاذ تصمیم های مهم افزایش دهیم تا شاهد رشدی جهشی در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار با اعضای شورای شهر قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، رویکرد صداقت در گفتار و رفتار را لازمه مدیریت صحیح دانست و گفت: تلاش دولتمردان در استان بر استفاده از نظرات افراد و بکارگیری پیشنهادهای سازنده در اجرای کارهاست.

استاندار قم با اشاره به ضرورت همدلی و تعامل بین دستگاهها و سازمانها در استان تصریح کرد: بسیاری از مسائل با استفاده از اختیارات موجود و نیز با مدیریت صحیح مرتفع می گردد.

وی ضمن تأکید بر همسو کردن تجربیات و تخصص های مدیران در مسیر توسعه استان بیان داشت: با همراهی همه می توان استان را به سمت توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف رهنمون ساخت.

صادقی اتخاذ تدابیر ساختاری در بخش های مدیریتی را ضروری دانست و اضافه کرد: باید جرأت و جسارت مدیران را در اتخاذ تصمیم های مهم افزایش دهیم تا شاهد رشدی جهشی در استان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به کاهش کارایی تعدد اسناد راهبردی در شاخه های مختلف خاطر نشان کرد: باید با تجمیع این اسناد در قالب سند های تخصصی واحد و مطابق با تخصص های بومی کارساز بودن آنها را افزایش دهیم.

استاندار قم همچنین حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران را ظرفیتی مناسب در استان دانست و ادامه داد: تسهیل در امر سرمایه گذاری و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع موانع موجود برای بهره بردن از این ظرفیت ضروری است.

در ابتدای این جلسه بیاتی رئیس شورای شهر قم ضمن تبریک انتصاب صادقی بعنوان استاندار قم ، اطلاعاتی پیرامون اعضای شورای شهر دوره چهارم ارائه داد و افزود: همکاری و همدلی شورای شهر و استانداری در حصول نتایج و ارائه خدمات به مردم نقشی اساسی دارد.

در ادامه نیز اعضای شورای شهر قم با مطرح کردن نظرات و پیشنهادهای خود در مورد مسائل شهر قم در حوزه هایی چون: توسعه علوم انسانی و مبانی فرهنگی استان، اشتغال جوانان، حجاب و عفاف و آسیب های اجتماعی - فرهنگی بانوان، تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری، توسعه فضای سبز، توجه به محیط زیست و مباحث معماری اسلامی در سطح شهر بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز