خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی:

مسؤلان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۷۴

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی‌ خواستار اهتمام ویژه مسولان به رفع مشکلات محرومان شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در سفر به مشهد مقدس، ضمن زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار، با تاکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای کسب رضای پروردگار اظهار کرد: باید به مسئولیت ها به عنوان امتحان الهی نگریسته شود.

وی با اشاره به مشکلات اقشار محروم جامعه در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی افزود: مسئولین باید اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات محرومان داشته باشند.

این مرجع تقلید وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و حوزه های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و با بیان اینکه این شهر ام القرای جهان تشیع است تصریح کرد: مسئولین باید خدمت در این شهر را توفیق الهی دانسته و در جهت اعتلای جایگاه آن تلاش نمایند.

*استاندار قم: رهنمودهای مراجع تقلید راهگشاست

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم با پشتیبانی مراجع عظام تقلید بتوانم برای اعتلای قم قدم بردارم.

وی فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را در همه زمینه ها راهگشا خواند و گفت: دولت در مسیر تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی در چهارچوب فرمایشات این بزرگان تلاش می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز