خبرگزاری کار ایران

در طی یک ماه انجام می‌شود؛

پاسخگویی به بیش از ۲۰۰۰ سؤال مراجعه کنندگان مسجد جمکران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۲۹

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: تمام سوالاتی که از سوی زائران و مجاوران مسجد مورد پرسش قرار می‌گیرد، ثبت می‌شود و این پرسش‌ها مورد بررسی و پژوهش و تحلیل کار‌شناسان مذهبی قرار می‌گیرد.

ایلنا: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: تمام سوالاتی که از سوی زائران و مجاوران مسجد مورد پرسش قرار می‌گیرد، ثبت می‌شود و این پرسش‌ها مورد بررسی و پژوهش و تحلیل کار‌شناسان مذهبی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت السلام عباس ابراهیمی مدیر آموزش و تربیت مسجد جمکران، در گفتگویی ضمن اعلام گزارش ۳ ماهه مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی اظهار کرد: پاسخ به پرسش‌های دینی و شرعی و رفع شکیات زائران جزء وظایف اصلی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور کار‌شناسان و اساتید مجرب در این مرکز جهت پاسخگویی به سؤالات زائران، افزود: بیش از ۷۰ نفر کار‌شناس دینی در باجه‌هایی که در سراسر مسجد جانمایی شده‌اند درحال خدمت رسانی به زائران هستند که ماهیانه بطور میانگین ۲۳۰۰ نفر به این مکان‌ها مراجعه و سوالات خود را از کار‌شناسان خانم یا آقا می‌پرسند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با دسته بندی‌هایی که انجام شده است کار‌شناسان و اساتید به لحاظ علمی سطح بندی شده و تمام معیارهای پاسخگویی دینی و شرعی را اساتید ما دارا می‌باشند.

حجت السلام ابراهیمی با بیان اینکه سطح علمی اساتید و کار‌شناسان مرکز پاسخگویی نسبت به گذشته افزایش یافته است، گفت: طی ماه‌های اخیر، طرح پالایش اساتید و کار‌شناسان با هدف ارتقای سطح علمی، تجربی و پاسخگویی صورت گرفت و با انجام مصاحبه‌های تخصصی تمامی کار‌شناسان مرکز به لحاظ علمی مورد تأیید مراکز دینی قرار گرفتند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی برای کار‌شناسان را ضروری دانست و افزود: ۳ نشست تخصصی با موضوعات فقهی، احکام شرعی و احکام کودک برای کار‌شناسان مرکز برگزار کردیم تا ضمن یادآوری این موضوعات، سطح آموخته‌های کار‌شناسان نیز افزایش یابد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مرکز پاسخگویی به حساسیت وظیفه خود واقف است و به همین علت از کار‌شناسان خبره و دارای درجات علمی بالا دعوت به همکاری نموده است و علاوه بر این تمام کار‌شناسان و عالمان دینی خود را نیز در دوره‌های مختلف آموزش می‌دهد و سطوح علمی آنان را ارزیابی می‌کند تا هیچ خللی در پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مردم و زائران بوجود نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز