خبرگزاری کار ایران

شهردار سابق قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران:

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امید دشمنان را ناامید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۱۳

استقبال بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امروز غیر منتظره است / با این راهپیمایی با شکوه و بی‌نظیری که امروز در شهر قم دیدیدم، اگر در بقیه کشور هم همین طور باشد که انشاالله همین طور است، مشت محکمی به دهان کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا است.

ایلنا: شهردار سابق قم، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشت محکمی به دهان کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا دانست و گفت: امروز مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امید کسانی که چشم طمع نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند را نا‌امید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «محسن عابدینی‌پور» شهردار سابق قم و عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم، صبح امروز در راهپیمایی ۲۲بهمن در میدان شهداء قم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امروز غیر منتظره است.

وی افزود: روز مقدس ۲۲ بهمن، نماد عظمت و شکوه ملت ایران و از سوی دیگر روز ظلالت و شکست و ضعف دولت‌های بزرگ استعماری است؛ این روز، روز مقدس و روز الگویی برای کشورهای مستضعف و کشورهایی است که در سلطه سلطه گران هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه سخنان خود با اشاره به همزمانی روز ۲۲ بهمن امسال با رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی به نقطه حساس آن، اظهار داشت: کشورهای بیگانه وقتی اقدامی مانند تهدید کشورهای دیگر را انجام می‌دهند، آن موضوع را تعقیب می‌کنند که چقدر کارشان در آنجامعه اثر گذار بوده است؛ قطعا دشمنان وقتی جمیت میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را می‌بینند، حساب کار دستشان می‌آید؛ می‌توان گفت که امروز امید آن کسانی که چشم طمعی به کشور ما دارند نا‌امید شد.

عابدینی‌پور افزود: وقتی دولت‌های استکباری ببیند جایگاهی در کشورهای پایین دست و کشورهای ضعیف ندارند، دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند مگر اینکه ببینند زمینه مساعد است.

شهردار سابق قم در پایان گفت: با این راهپیمایی با شکوه و بی‌نظیری که امروز در شهر قم دیدیدم، اگر در بقیه کشور هم همین طور باشد که انشاالله همین طور است، مشت محکمی به دهان کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز