خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری استان قم خبر داد؛

بهره برداری از سیستم روشنایی محور جنت آباد استان قم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۷۲

با اجرا و تکمیل بیش از ۵/۶ کیلومتر دیگر از سیستم روشنایی محور جنت آباد(مسیر ایستگاه راه آهن محمدیه) حدفاصل آرامستان بقیع تا سه راهی لبن، طی دو سال گذشته قریب ۱۱ کیلومتر از این مسیر دارای سیستم روشنایی شد.

ایلنا: مدیر راهداری استان قم با اعلام راه اندازی بخشی دیگر از سیستم روشنایی محور جنت آباد(مسیر ایستگاه راه آهن محمدیه) اعلام کرد: تاکنون قریب ۱۱ کیلومتر از محور جنت آباد قم دارای سیستم روشنایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، با اجرا و تکمیل بیش از ۵/۶ کیلومتر دیگر از سیستم روشنایی محور جنت آباد(مسیر ایستگاه راه آهن محمدیه) حدفاصل آرامستان بقیع تا سه راهی لبن، طی دو سال گذشته قریب ۱۱ کیلومتر از این مسیر دارای سیستم روشنایی شد.

اکبر سلیمیان مدیر راهداری این اداره کل با علام خبر فوق افزود: در راستای خدمتگزاری به زائرین و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) جهت تامین ایمنی و امنیت تردد به ایستگاه راه آهن محمدیه، ۵/۶ کیلومتر دیگر از مسیر مذکور دارای سیستم روشنایی شد.

سلیمیان تعداد پایه های روشنایی منصوب در مسیر را قریب ۱۲۰پایه عنوان کرد و ادامه داد: طی دو سال گذشته ۵ کیلومتر دیگر از محور جنت آباد دارای سیستم روشنایی گردید که با احتساب ۵/۶ کیلومتر اخیر نزدیک ۱۱ کیلومتر از این مسیر از نعمت روشنایی برخوردار شد.

مدیر راهداری استان قم در توضیح اهمیت اجرای سیستم روشنایی محورهای جاده ای استان گفت: از آنجا که تامین روشنایی مسیر می تواند در شب و شرایط مه آلود، در کاهش حوادثجاد های و همچینین تامین امنیت سفرهای برون شهری نقش موثری داشته باشد این اداره کل در صورت تامین اعتبارات لازم آماده است جهت اجرای سیستم روشنایی محوری اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز