خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

سفر یک روزه وزیر اقتصاد به شهر قم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۵۳

علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، صبح امروز به قم سفر کرد تا با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در این شهر دیدار کرده و همچنین جلساتی را با برخی دستگاه های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی این استان داشته باشد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی، به منظور دیدار با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در شهر قم، به این شهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، صبح امروز به قم سفر کرد تا با برخی از مراجع تقلید و علمای شیعه در این شهر دیدار کرده و همچنین جلساتی را با برخی دستگاه های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی این استان داشته باشد.

وزیر اقتصاد صبح امروز در اولین برنامه کاری خود در سفر به شهر قم، به دیدار آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در ایران رفت و ضمن بازدید از موزه امام علی(ع) آیت الله شهرستانی، با این عالم شیعی دیدار و گفت وگو کرد.

طیب نیا در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید، به دیدار آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعه در قم رفت که البته این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی از دیگر برنامه های نوبت صبح علی طیب نیا در سفر یک روزه خود به قم است.

وزیر اقتصاد ظهر امروز نیز به حرم حضرت معصومه(س) خواهد رفت و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(س) و صرف نهار متبرک حرم حضرت معصومه(س) با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار می کند.

طیب نیا بعد از ظهر امروز هم با دستگاه های وابسته و پیوسته وزارت امور اقتصاد و دارایی استان قم جلساتی خواهد داشت.

دیدار با آیت الله سبحانی در نوبت عصر از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد و امور دارایی خواهد بود.

طیب نیا در آخرین برنامه کاری خود در سفر به شهر قم، به مؤسسه علوم وحیانی اسراء خواهد رفت و علاوه بر اقامه نماز مغرب و عشاء، با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز