خبرگزاری کار ایران

عمار حکیم در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی:

گروهک تروریستی داعش در صدد ایجاد اسلام‌هراسی در جهان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۳۲

گروهک تروریستی داعش با اقداماتی همچون بریدن سر انسان‌ها و پخش تصاویر آن در صدد نوعی اسلام‌هراسی در جهان است و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: اگر چه این سخن٬ سخن درستی است اما در حال حاضر خدمت به زوار امام حسین(ع) تبدیل به سنتی در کشور عراق شده و بر همین اساس خانه های مردم عراق مانند هتلی برای زوار امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار در قم ایلنا، سیدعمار حکیم صبح امروز در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم با اشاره به حرکت میلیونی زائران امام حسین(ع) درایام اربعین اظهار داشت: راهپیمایی ویژه اربعین از ۴ میلیون نفر در سال ۲۰۰۳ رفته رفته افزایش یافت به گونه ای که در۵ الی ۶ سال اخیر شیعیان کشورهای دیگر نیز به این راهپیمایی ملحق شدند.

وی افزود: علاوه بر کشورهای عربی چند سالی نیز شاهد آن هستیم که شیعیان ایران در راهپیمایی روز اربعین و حرکت به سمت حرم امام حسین(ع) شرکت کرده و امسال شاهد راهپیمایی بیست میلیونی شیعیان در ایام اربعین بودیم.

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله موسوی اردبیلی مبنی بر ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم برای رفاه حال زائران امام حسین گفت: اگر چه این سخن٬ سخن درستی است اما در حال حاضر خدمت به زوار امام حسین(ع) تبدیل به سنتی در کشور عراق شده و بر همین اساس خانه های مردم عراق مانند هتلی برای زوار امام حسین(ع) است.

رئیس مجلس اعلای عراق در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی تکفیری داعش در کشور عراق گفت: تاسیس داعش توطئه بزرگی بود تا مردم دنیا را نسبت به اسلام بدبین کنند.

سید عمار حکیم افزود: گروهک تروریستی داعش با اقداماتی همچون بریدن سر انسان‌ها و پخش تصاویر آن در صدد نوعی اسلام‌هراسی در جهان است و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز