خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی اردبیلی در با دیدار عمار حکیم:

داعش معضلی برای جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۳۰

امروز داعش به معضلی برای جهان اسلام تبدیل شده و باید برای مقابله با آن اقدامات مناسبی صورت گیرد. خدمات شما در کشور عراق و به ویژه در مجلس اعلای اسلامی این کشور قابل تقدیر و ستایش است.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم گفت: امروز داعش به معضلی برای جهان اسلام تبدیل شده و باید برای مقابله با آن اقدامات مناسبی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله موسوی اردبیلی، صبح امروز در دیدار سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی کم نظیر بود و برای تقویت آن باید تلاش کرد.

وی به فراهم ساختن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال زائران امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای باشد که زائران اربعین حسینی از امکانات کافی برخوردار شوند و جا دارد برای تحقق این امر تدابیری اندیشیده شود.

وی با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی تکفیری داعش نیز گفت: امروز داعش به معضلی برای جهان اسلام تبدیل شده و باید برای مقابله با آن اقدامات مناسبی صورت گیرد.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات سیدعمار حکیم در کشور عراق گفت: خدمات شما در کشور عراق و به ویژه در مجلس اعلای اسلامی این کشور قابل تقدیر و ستایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز