خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

صدمین جلسه علنی شورای شهر قم با حضور معاون سیاسی استاندار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۳۷

یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، به ریاست ولی الله بیاتی، صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و محمد دلبری شهردار قم در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، صبح امروز با حضور معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، به ریاست ولی الله بیاتی، صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و محمد دلبری شهردار قم در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که از ساعت ۷:۰۰ صبح امروز برگزار شد، ابتدا برخی لوایح و طرح های مربوط حوزه مدیریت شهری در حضور محمد دلبری شهردار قم و زارعی کوشا قائم مقام شهردار قم، مورد بحثو بررسی و رأی اعضای شورای شهر قم قرار گرفت.

در ساعت ۹:۰۰ صبح نیز حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم به جلسه شورای شهر قم آمد و ضمن ایراد سخنانی در خصوص اهمیت کار شورای اسلامی شهر و نمایندگی مردم در آن، اظهارات برخی از اعضای این شورا را در خصوص موضوعات مختلف شهری دریافت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز