خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

ماهان تندیس ۵ - شهروند ۳؛ قمی‌ها همچنان می‌تازند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۹۳

ماهان تندیس قم با این برد ۲۱ امتیازی شد و با فاصله ۴ امتیاز نسبت به مس سونگون به صدرنشینی خود ادامه داد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم موفق شد آخرین روز هفتمین هفته لیگ برتر فوتسال کشور را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در این دیدار که از ساعت ۱۶ امروز جمعه در سالن ۲هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز شده بود، تیم مهمان موفق شد خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط حمیدرضا ره انجام به گل برسد اما یک دقیقه بعد با گل به خودی بازیکن شهروند بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه مهدی زاهدی با حرکتی انفرادی توپ را از بین پای دروازه‌بان حریف عبورداد و ماهانی‌ها را پیش انداخت تا نیمه نخست این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسد.

دقیقه ۳ نیمه دوم باز هم مهدی زاهدی روی پاس تماشایی مسلم اولاد قباد گل سوم تیمش را به ثمر رساند و تنها دو دقیقه اصغر احمدی توپ را به علیرضا وفایی رساند و او با ضربه‌ای فنی اختلاف را به عدد سه رساند. شهروند ساری دقیقه ۹ نیمه دوم توسط محمدرضا کرد فاصله گل‌ها را کمتر کرد اما لحظاتی بعد ماهانی‌ها با حرکت ترکیبی ابوالقاسم عروجی و ناصر اطمینان و ضربه تمام کننده وفایی پنجمین گل تیم‌شان را به ثمر رساندند. در ادامه تیم سید مهدی ابطحی که چیزی برای از دست دادن نداشت، با خروج دروازه‌بان و اضافه کردن یک بازیکن رو به بازی ۵نفره آورد و در فاصله ۲دقیقه به پایان بازی توسط سعید بلباسی سومین گل را به ثمر رساند.

ماهان تندیس قم با این برد به روند پیروزی‌های پیاپی خود در این فصل ادامه داد و با ۲۱ امتیازی در صدر جدول قرار گرفت. مس سونگون نیز در این هفته موفق شد گیتی پسند اصفهان را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داده و با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم بایستد.

گفتنی است، در غیاب سعید قاسمی به دلیل سه اخطاره بودن، بازوبند کاپیتانی ماهان تندیس در اختیار علیرضا وفایی قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز