خبرگزاری کار ایران

به منظور تقدیر از فعالیت‌های ایلنا صورت گرفت؛

بازدید نمایندگان آیت الله موسوی اردبیلی از دفتر خبرگزاری ایلنا در قم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۵۰

گلقندشتی: وظایف ذاتی رسانه حقیقی این است که قدرت را نقد می کند / بابیزان: در خبرگزاری ایلنا، صداقت و عواطف پاک نسبت به مردم دیده می شود.

ایلنا: نمایندگان دفتر آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم، از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام علی اکبر گلقندشتی رئیس روابط عمومی دانشگاه مفید قم و بهمن بابیزان رئیس مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی، در دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قم حضور یافتند.

گلقندشتی: وظایف ذاتی رسانه حقیقی این است که قدرت را نقد می کند

حجت الاسلام گلقندشتی رئیس روابط عمومی دانشگاه مفید قم، ضمن تمجید از فعالیت های خبرگزاری ایلنا در استان قم، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم اخیری که در قرن حاضر تشدید شد، توسعه کمی و کیفی کار رسانه ای بود.

وی با بیان این که یکی از وظایف ذاتی رسانه حقیقی این است که قدرت را نقد می کند، گفت: در واقع وقتی شخصی به عنوان مسئول در جایی حضور داشته و امکاناتی در اختیار دارد، ممکن است گاهی در اولویت ها اشتباه کنید و گمان هم کند که کارش درست است، و در این شرایط رسانه ها هستند که باید با نشان دادن عملکردهای اشتباه، به وظیفه خود عمل کنند و ایلنا در این راستا حرکت می کند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه مفید قم با بیان این که رسانه های واقعی در حقیقت آیینه ای برای نشان دادن عملکرد و کارهای مسئولین هستند، گفت: یکی از اقشار آسیب پذیری که در جامعه ما وجود دارند، کارگران هستند که خوشبختانه خبرگزاری ایلنا با حساسیت و دلسوزی خاص، توجه خاصی به مسائل و مشکلات این قشر مهم جامعه که در حقیقت یکی از ارکان جمهوری اسلامی برای حفاظت و پیشرفت کشور هستند، دارد.

گلقندشتی افزود: خوشبختانه خبرگزاری ایلنا در استان قم، علاوه بر توجه به مسائل و اخبار جامعه کارگری، تعامل خوبی با دفتر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی و دانشگاه مفید داشته و اخبار مربوط به آن را با دقت و حساسیت خاص مورد توجه قرار می دهد.

وی گفت: ما نیز در دانشگاه مفید برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تعالی جامعه ایران تلاش های لازم را انجام می دهیم.

رئیس روابط عمومی دانشگاه مفید قم، خاطرنشان کرد: تأسیس دانشگاه مفید از مصادیقی است که نشان می دهد آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، مرجع تقلیدی است که چالش های دنیای جدید را می داند؛ ایشان این دانشگاه را تأسیس کردند تا طلاب حوزه علمیه به دانشگاه ورود پیدا کرده و با پرورش آن ها، دنیای جدید را درک کرده و در خصوص چالش های این دنیای جدید جواب داشته باشند.

بابیزان: در ایلنا، صداقت و عواطف پاک نسبت به مردم دیده می شود

در ادامه بهمن بابیزان رئیس مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی، با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری ایلنا در استان قم، اظهار داشت: یکی از مهمترین و ارزشمندترین رسالت شما به عنوان رسانه های حقیقی، این است که نواقصی که احیانا در هر جایی وجود داشته باشد را دیده و در خصوص آن انعکاس خبری درستی دهید؛ آن مطالب را صادقانه به اطلاع مردم و به اطلاع مسئولین برسانید تا انشاالله آن مسائل و مشکلات حل شود و واقعا ما این مهم را در خبرگزاری ایلنا و مخصوصا خبرگزاری ایلنا در استان قم دیده ایم.

وی با تأکید بر این که آیت الله العظمی موسوی اردبیلی مرجع تقلیدی هستند که چالش های جهان امروز را می دانند، گفت: آثار معظم له بروز بوده و واقعا بیانگر این است که ایشان دنبال این هستند که مسائل و مشکلات روز جهان اسلام و مخصوصا تشیع را با دیدی باز بیان کرده تا برای حل آن ها اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله موسوی اردبیلی گفت: از این که خبرگزاری ایلنا در استان قم حساسیت ویژه ای به اخبار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی و مرکز تنظیم و نشر آثار معظم له داشته تشکر می کنیم و امیدواریم شاهد موفقیت برای این مجموعه باشیم.

بابیزان خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایلنا، رسانه ای است که صداقت، همراه با عواطف پاک نسبت به مردم در آن دیده می شود و مخصوصا حس دلسوزانه خبرگزاری ایلنا نسبت به مسائل قم دور از چشم نیست.

صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا در استان قم نیز از توجه دفتر آیت الله موسوی اردبیلی به خبرگزاری ایلنا تشکر کرد.

در پایان این دیدار تابلویی از سوی دفتر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، به عنوان هدیه به دفتر قم خبرگزاری ایلنا، اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز