خبرگزاری کار ایران

در راه آماده سازی پیش فصل رغم خورد؛

تساوی صبای قم مقابل فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۷۹

بهترین فرصت گلزنی شاگردان مرفاوی، دقیقه ۴۵ نیمه اول بود که ضربه سر پیروز قربانی در آستانه ورود به دروازه قرار داشت، اما بازیکن فولاد این توپ را دفع کرد.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری دوستانه مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازی عصر دیروز، سه شنبه، در شهر کرج برگزار شد که صبای قم با مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، هادی شکوری، محمد امین آرام طبع، احمد مهدی‌زاده، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری، حسین بادامکی، احمد حسن‌زاده، جلال الدین علی محمدی و آمبونو آچیله به بازی آمده بود و فولادی‌ها نیز علی سلیمی، ایوب والی، مهدی بدرلو، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد جماعتی، ماتیاس چاگو، شهاب کرمی، امید خالدی، ساسان انصاری، ماتیاس چاگو، بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات را روانه این مسابقه کرده بودند.

صبایی‌ها در این دیدار بهتر از حریف خوزستانی خود ظاهر شدند و موقعیت‌های گل بیشتری داشتند.

بهترین فرصت گلزنی شاگردان مرفاوی دقیقه ۴۵ نیمه اول بود که ضربه سر پیروز قربانی در آستانه ورود به دروازه قرار داشت، اما بازیکن فولاد این توپ را دفع کرد.

صبای قم تا پایان بازی چندین بار در تیمش تغییر انجام داد که محسن بیات، محمد برج لو، فرشید باقری و قاسم گرامی به ترتیب جایگزین بادامکی، مهدی‌زاده، کلانتری و آچیله شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز