خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات آسیایی؛

نوجوان فوتبالیست قمی به تیم ملی جوانان دختر دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۵۸

حدیثقره بیگلو تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی می باشد / بر اساس برنامه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان به مدت ۴ روز در کمپ تیم های ملی ادامه می‌یابد.

ایلنا: فوتبالیست‌ نوجوان استان قم با دعوت به اردوی آماده سازی تمرینی تیم ملی جوانان دختر کشورمان، به رقابت‌ های آسیایی اعزام می‌شود.

به گزارش ایلنا، ‏ تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از نهم تیر ماه در کمپ تیم های ملی در حالی آغاز می شود که بر اساس برنامه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان به مدت ۴ روز در کمپ تیم های ملی ادامه می‌یابد و حدیثقره بیگلو تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی می باشد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان دختر به صورت زیر است: حدیثقره‌بیگلو‏‏ از‌ قم، هلاله عبداللهی‏ از‌ کرمانشاه‏، فاطمه امینی برازجانی‏‏ از‌ بوشهر، فاطمه گرایلی‏، ‌ گلاره جلیلیان‏، ‌ زهرا خدابخشی از‌ مازندران، شبنم بهشت‏‏ از کهگیلویه و بویر احمد، آرزو پورخسروانی، ‌ نجمه جانی پور و مهدیه صادقی‏‏‏ از کرمان، افسانه چترنور و فاطمه رحمتی‏ از زنجان، مهتاب بنایی و‌ زهرا احمدزاده‏‏‏ از فارس و سمیه احمدی‏‏ از کردستان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز