خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه ای صبای قم خبرداد؛

صبای قم دومین حامی مالی خود را مشخص کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۹۶

شرکت سوهان گل محمد و شکلات مرداس در کنار شرکت آذر خودرو نوین قم، حامی مالی فصل آینده باشگاه صبای قم هستند / قرارداد این مجموعه بین عباس جهان بینی مدیرعامل صبا و ساعدی نیا مدیرعامل این شرکت در باشگاه صبا امضا شد.

مدیر رسانه ای باشگاه صبای قم گفت: با بررسی های انجام شده و جلسات که متعددی که با چند گزینه برای اسپانسرینگ سال آینده برگزار کردیم، دومین حامی مالی فصل آینده باشگاه مشخص شد.

عباس یداللهی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه دومین اسپانسر سال آینده باشگاه صبا را مشخص کردیم، اظهار داشت: چند وقت پیش شرکت آذر خودرو نوین قم، به عنوان حامی مالی سال آینده باشگاه معرفی شد و قرار بود اسپانسر دیگری علاوه بر شرکت آذر خودرو به باشگاه اضافه شود که پس از جلسه آقای جهان بینی مدیرعامل باشگاه و آقای ساعدی نیا مدیرعامل شرکت سوهان محمد ساعدی نیا و شکلات مرداس، قرار شد این شرکت در کنار مجموعه آذر خودرو نوین قم حامی مالی سال آینده باشگاه صبا باشند.

وی افزود: با مشکلات مالی و بدهی هایی که از سال گذشته باقی مانده بود، آقای جهان بینی تصمیم گرفتند اسپانسرینگ خوبی را به باشگاه تزریق کنند تا مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت شود و به همین منظور تاکنون دو حامی مالی برای سال آینده باشگاه معرفی شدند.

مدیر رسانه ای صبای قم ادامه داد: امیدواریم با بودجه های خوبی که شرکت آذر خودرو نوین و شرکت سوهان محمد ساعدی نیا و شکلات مرداس به باشگاه تزریق می کنند، در فصل جدید مشکل زیادی در بحثمالی نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز