خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی جایزه بزرگ کشور؛

تیم کشتی صبای قم از امروز رقابت خود را آغاز می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۴۴

روح الله میکائیلی و ناصر مهر آرا مربیان صبای قم در این بازی ها هستند / مرحله اول رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ کشور امروز و فردا در قزوین برگزار می شود / تیم کشتی صبای قم تنها در رشته فرنگی در این مسابقات حضور داد / این مسابقات از ساعت به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

ایلنا: تیم کشتی صبای قم از امروز رقابت خود را در مسابقات کشتی فصلی جایزه بزرگ کشور در قزوین آغاز می کند.

به گزارش ایلنا در قم، نخستین دوره جایزه بزرگ کشتی فصلی کشور امروز و فردا به میزبانی هیئت کشتی قزوین در این شهر انجام می شود و تیم ها در دو رشته فرنگی و آزاد به مصاف حریفان خود در این رقابت ها خواهند رفت.

تیم کشتی صبای قم که به تازگی هدایت خود را به روح الله میکاییلی از مربیان موفق استان قم و تیم ملی کشتی نوجوانان کشور داده است، در فکر موفقیت و گرفتن نتایج خوب در این رقابت ها است و با تیمی که نماینده قم در این بازی ها حضور دارد، انتظار می رود مدعی اول کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی جایزه بزرگ کشور باشد.

دور اول رقابت های کشتی جایزه بزرگ کشور از امروز در قزوین، در دو رشته آزاد و فرنگی آغاز می شود و تیم کشتی صبای قم تنهادر رشته فرنگی در این بازی ها شرکت کرده است.

صبای قم با ترکیب حمید زارع در ۵۹ کیلوگرم، مهدی زیدوند در ۶۶ کیلوگرم، بهرام جلالی در ۷۱ کیلوگرم، امیرحسین مولایی در ۷۵ کیلوگرم، علی زینتی رفاه در ۸۰ کیلوگرم، سامان عزیزی در ۸۵ کیلوگرم، مهدی عسگری زاده در ۹۸ کیلوگرم و در نهایت بهنام مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم در این بازی ها حضور دارد و روح الله میکائیلی و ناصر مهر آرا، مربیان باسابقه، پرتلاش و موفق قم نیز مربیان تیم کشتی فرنگی صبای قم هستند، که سرپرستی این تیم را مسعود صفوی در اختیار دارد.

تیم کشتی فرنگی صبای قم می خواهد حضور قدرتمندی در این بازی ها داشته باشد و به همین منظور سه تن از ملی پوشان کشور به نام های مهدی زیدوند، سامان عزیزی و بهنام مهدی زاده را به تیم خود اضافه کرده است.

مسابقات کشتی آزاد در دو گروه و مسابقات کشتی فرنگی نیز به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از امروز پنج شنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می شود و ظهر جمعه تیم های برتر مشخص خواهند شد.

گروه بندی نخستین دوره جایزه بزرگ کشتی کشور به صورت زیر است:

کشتی فرنگی:

صبای قم - پیام نور تهران - مرکز جراحی پاستور اندیمشک - شهدای هفتم تیر تهران - شورای شهر و شهرداری البرز

کشتی آزاد:

گروه یک: بیمه رازی قزوین - شورای شهر و شهرداری البرز - گاز مازندران - جهانبخت توفیق تهران

گروه دو: پرشین مازندران - صنایع غذایی سحر همدان - گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی

لازم به ذکر است شبکه ورزش سیما مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد و طی برنامه اعلام شده از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز پنج شنبه پنجم تیر ماه و ۱۱ تا ۱۳ روز جمعه این رقابت ها به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز