خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم:

به اسکان موقت زائران توجه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۸۸

وضعیت امسال بهتر از سال های قبل بود و مشکلات برطرف شد / باید به دنبال برنامه های بلند مدت و زیربنایی برویم.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی قم گفت: اگر بخواهیم به سمتی برویم که زائر زمان بیشتری در جمکران مستقر شود و آسایش و آرامش بیشتری داشته باشند باید اسکان موقت زائران را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، طوبی حجازی در حاشیه بازدید از ستاد اطلاع رسانی شهرداری قم مستقر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان شرایط مطلوبی در فضای عمومی جمکران حاکم بود و رضایت مندی خوبی در بین مردم حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته در بخش سرویس های بهداشتی مشکلاتی بود گفت: وضعیت امسال بهتر از سال های قبل بود و مشکلات برطرف شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم پیرامون اینکه آب مورد نیاز مردم نیز به خوبی تامین و توزیع شد گفت: رضایتمندی خوبی حاصل شده است.

وی گفت: اگر بخواهیم به سمتی برویم که زائر زمان بیشتری در جمکران مستقر شود و آسایش و آرامش بیشتری داشته باشند باید اسکان موقت زائران را مورد توجه قرار دهیم.

حجازی با اشاره به اینکه نوع اسکان مردم در چادرها و در اطراف مسجد مقدس جمکران مناسب نیست، گفت: باید طرحی که مشهد برای اسکان زائران اجرا کرد را مورد توجه قرار داده و می توان به هر استان متراژ معینی زمین اختصاص داد تا نسبت به زائرسرا اقدام کنند.

وی درمورد اینکه در حال حاضر امکانات اولیه شامل آب، ترافیک و… تامین شده است بیان کرد: باید به دنبال برنامه های بلند مدت و زیربنایی برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز