خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

شهرداری، مانند هلال احمر پرچمی برای خود طراحی کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۱۶

پیشرفت های زیادی در امور شهری قم حاصل شده و امروز بسیاری از امور به صورت روتین انجام می‌شوند / پرسنل شهرداری بهترین اوقات خود را صرف راحتی دیگران می کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: حضور پررنگ پرسنل هلال احمر در اطراف مسجد مقدس جمکران دیده می‌شود که این امر به دلیل نماد و پرچمشان است؛ لازم است شهرداری هم نماد و پرچمی برای پرسنل خود به صورت واحد طراحی و اجرا کند.

به گزارش ایلنا، عباس ذاکریان در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار کرد: پیشرفت های زیادی در امور شهری قم حاصل شده و امروز بسیاری از امور به صورت روتین انجام می‌شوند.

وی افزود: راهکارهای خوبی برای ارائه خدمات مطلوب به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران اندیشیده شده که جای تقدیر دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پرسنل مدیریت شهری بهترین اوقات خود را صرف راحتی دیگران می‌کنند، گفت: از دیدن این همه خدمت گزاری خالصانه لذت می‌بریم و امیدواریم تمام مجموعه مدیریت شهری قم اجر و ثواب عظیم خود را در آخرت ببینند.

وی ادامه داد: حضور پررنگ پرسنل هلال احمر در اطراف مسجد مقدس جمکران دیده می‌شود که این امر به دلیل نماد و پرچمشان است؛ لازم است شهرداری هم نماد و پرچمی برای پرسنل خود به صورت واحد طراحی و اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز