خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر قم:

فعالیت های ستاد شعبانیه شهرداری را می بینیم، غبطه می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۱۰

تدارک شهرداری برای نیمه شعبان امسال با رفع آسیب ها و چالش های سال های گذشته همراه بوده است / امیدواریم امسال و با توجه به حساسیت های موجود، تمام مراحل مراسم جشن نیمه شعبان در قم برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری برای استقبال شایسته از زائران در نیمه شعبان گفت: وقتی از نزدیک فعالیت های ستاد شعبانیه شهرداری را مشاهده می‌کنیم غبطه می‌خوریم.

به گزارش ایلنا، مصطفی سعادت ‌طلب در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم با اشاره به اقدامات گسترده این ستاد و مجموعه مدیریت شهری برای استقبال شایسته از زائران در نیمه شعبان اظهار کرد: وقتی از نزدیک فعالیت های ستاد شعبانیه شهرداری را مشاهده می‌کنیم، غبطه می‌خوریم.

وی افزود: امیدواریم امسال و با توجه به حساسیت های موجود، تمام مراحل مراسم جشن نیمه شعبان در قم برگزار شود؛ تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران پس از نیمه شعبان صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تدارک شهرداری برای نیمه شعبان امسال با رفع آسیب‌ها و چالش‌های سال‌های گذشته بوده است، گفت: این امر سبب شده که برنامه‌ریزی‌ به منظور ارائه خدمات بهتر و جامع تر باشد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات منظم میان اعضا و کمیته های ۱۰ گانه ستاد شعبانیه در شهرداری سبب هماهنگی بهتر میان بخش‌های مختلف می‌شود و در نهایت نفع آن به مردم خواهد رسید.

سعادت طلب خاطر نشان کرد: به یقین فرصتی عظیم نصیب همه مدیران و خدمت‌گزاران شهری شده تا در ایامی فرخنده همچون سالروز میلاد امام عصر(عج) بتوانند میزبان شایسته‌ای برای مشتاقان اهل بیت(ع) و مکتب تشیع باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز