خبرگزاری کار ایران

در مسجد جمکران اجرا می شود؛

نمایش های خیابانی با موضوع حضرت ولی عصر(عج)

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۷۴

این نمایش ها برای اولین بار اجرا می شود / با فعالیت چهار تیم نمایشی در چهار نقطه از مسجد مقدس جمکران به نمایش در می آید / اکران فیلم و اجرای مراسم سفیر آفتاب برگزار می شود.

دبیر اجرایی گروه های نمایش خیابانی موسسه فرهنگی مهدیاران، از اجرای نمایش های خیابانی تا عصر نیمه شعبان خبر داد و افزود: این نمایش ها برای اولین بار اجرا می شود که با فعالیت چهار تیم نمایشی در چهار نقطه از مسجد مقدس جمکران به نمایش در می آید.

به گزارش ایلنا، علی کربلایی با اشاره به قابلیت های خاص نمایش های خیابانی گفت: نمایش های خیابانی به دلیل مردمی بودن با استقبال خوب زائرین مواجه شده و این نشان از تأثیر گذاری این گونه نمایش ها در بین مخاطبین خود دارد.

علی کربلایی ادامه داد: برای روز میلاد حضرت ولی عصر(روحی فداه) برنامه های متنوع دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته که از آن جمله اکران فیلم و اجرای مراسم سفیر آفتاب است.

وی ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: حمایت های حجت الاسلام تکیه ای از برنامه های فرهنگی موسسه مهدیاران کمک شایانی در تدارک برنامه های مختلف این گروه کرد.

گفتنی است این نمایش ها که با استقبال بی نظیر زائرین مواجه گردید، به صورت همزمان در چهار نقطه مسجد مقدس جمکران و در موضوعات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) اجرا گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز